Supporting Preventative Child and Family Services (5cr)
Code: 7081247-3001
General information
- Enrollment
- 01.11.2019 - 17.01.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 10.01.2020 - 07.02.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Health and Well-being
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 65 - 70
- Degree programmes
- Degree Programme in Social Services
- Teachers
- Niina Vuoristo
- Noora Kumpulainen
- Laura Närvi
- Anssi Lähde
- Scheduling groups
- Pienryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Pienryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- Pienryhmä 1
- Pienryhmä 2
- Course
- 7081247
Unfortunately, no reservations were found for the realization Supporting Preventative Child and Family Services 7081247-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
10.1.2020 klo 9.00 - 15.00 Moduulin aloitus / tehtäväksianto, myönteinen tunnistaminen ja elokuva / LN, NK, NV
*************************************************************************
17.1.2020 klo 9.00 - 15.00 Lapsen ja perheen aseman yhteiskunnallinen muutos / AL
****************************************************************************
24.1.2020 klo 9.00 - 15.00
klo 9.00 - 11.30 a-ryhmä: ennaltaehkäisevä työote / LN, b-ryhmä: lastensuojeluilmoitus ja huolen puheeksiotto / NV
klo 12.30 - 15.00 a-ryhmä lastensuojeluilmoitus ja huolen puheeksiotto / NV b-ryhmä ennaltaehkäisevä työote / LN
*********************************************************************************
31.1.2020 klo 9.00 - 15.00 Lasten osallisuus ja kannustava vuorovaikutus, ryhmäjako a ja b / LN, NK
**************************************************************************************
7.2.2020
klo 9.00 - 11.00 Asiakaslaki ja etiikka, ryhmäjako a ja b / AL, NV
klo 12.00 - 15.00 oppimistehtävän purku / LN, NV, AL
Objective
Student
- understands the significance of the legislation and society in the support of families with children
- recognizes his/her own role and that of the service system in supporting the child
Content
Content:
- societal change in the position of a child and a family
- service system for families with children
- active role of the families with children as a client
- social welfare act & child welfare act in the preventive work
Teaching methods
Parityöskentely
Luento-opetusperusteinen
Oppimistehtäväperusteinen
Pedagogic approaches and sustainable development
Tutkiva oppiminen
Student workload
Lähiopetus ja ennakkotehtävät 2 op
Oppimistehtävä 3 op
Evaluation methods and criteria
Opintojakson hyväksytty suoritus edellyttää 100 % läsnäoloa, josta 50 % tulee osallistua lähiopetukseen ja 50 % voi tehdä korvaavana tehtävänä. Poissaolon korvaavana tehtävänä opiskelija kirjoittaa reflektiivisen esseen ko. opetuksen aiheesta esseemuodossa.
Poissaolon korvaava tehtävä tulee palauttaa 14.2.2020 mennessä, tämän jälkeen korvaavia tehtäviä ei oteta vastaan. Poissaolo korvataan osallistumalla kevät 2021 toteutuksen vastaavaan opetukseen.
*********************************************************************************************
Oppimistehtävän palautus 14.2.2020 tai 24.4 tai kevät 2021 toteutuksen mukaisesti.
Further information
Optima-alustana Psostk18 Optima