Skip to main content

Managing Age Diversity (5 cr)

Code: C-02469-YI10010-3004

General information


Enrollment
01.10.2024 - 02.02.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.02.2025 - 16.05.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Institution
Karelia University of Applied Sciences, Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 80
No reservations found for realization C-02469-YI10010-3004!

Evaluation scale

Approved/Rejected

Objective

-

Content

-

Location and time

Opintojakso suoritetaan itseohjautuvasti kokonaan verkossa. Opiskelijana etenet opintojaksolla itsenäisesti oman aikataulusi mukaan, opintojaksolle määritellyn toteutusajan puitteissa. Omalle etenemiselle kannattaa tehdä aikataulusuunnitelma opintojakson alkaessa.

Materials

Oppimateriaali ilmoitetaan opintojakson Moodle-oppimisympäristössä. On suositeltavaa, että opiskelija etsii tämän oppimateriaalin lisäksi itsenäisesti kirjallisuutta omien osaamistavoitteidensa mukaisesti

Teaching methods

Opiskelet opintojaksolla itsenäisesti omassa aikataulussasi. Opintojakson opiskelu kytkeytyy työelämään siten, että hankit ja analysoit omaa organisaatiotasi koskevaa ikämoninaisuuteen liittyvää informaatiota. Osana kokoavaa oppimistehtävää toteutat ikämoninaisuus-työpajan omassa työyhteisössäsi. Mikäli et ole työssä opintojakson aikana, työpaja on mahdollista toteuttaa jossakin muussa organisaatiossa. Opintojakso toteutetaan Moodle-oppimisympäristössä.

Exam schedules

Opintojaksoon ei sisälly tenttiä.Teet opintojakson aikana opittua soveltavia tehtäviä sekä kokoavan oppimistehtävän, johon sisältyy ikämoninaisuustyöpajan järjestäminen omassa organisaatiossa.

Student workload

Opintojakson laajuus on viisi opintopistettä, ja opintojakson opiskeluun tarvittava keskimääräinen aika on 135 tuntia. Opintojaksoon sisältyy itsenäistä työskentelyä, verkko-oppimisympäristössä tehtäviä oppimistehtäviä, ikämoninaisuustyöpajan järjestäminen omassa organisaatiossa sekä kokoava oppimistehtävä.

Go back to top of page