Customer experience development (5cr)
Code: KH00BG69-3001
General information
- Enrollment
- 04.08.2018 - 02.09.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 03.09.2018 - 31.12.2018
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Engineering and Business
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 30 - 40
- Teachers
- Sirpa Hänti
- Course
- KH00BG69
Unfortunately, no reservations were found for the realization Customer experience development KH00BG69-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Tavoitteet/Opiskelija osaa:
• parantaa kaikkikanavaista asiakaskokemusta asiakaslähtöisiä menetelmiä soveltaen
• ideoida ja konseptoida palveluratkaisuja tunnistetun liiketoiminta-ongelman pohjalta painottaen asiakkaan tavoittamista ja ostamisen helpottamista
Sisältö:
• asiakaskokemuksen johtaminen
• kuluttaja- ja ostokäyttäytymisen muutos ja kaikkikanavaisuus
• asiakaskokemuksen suunnittelustrategiat
• asiakaspolun, kosketuspisteiden ja palveluprosessien kuvaaminen
• palveluratkaisujen konseptointi
• arvolupauksen suunnittelu ja tarinallistaminen
• Palvelujen yhteiskehittäminen
• Kosketuspisteiden analytiikka ja asiakaskokemuksen mittaaminen
Lähipäivät: 2.11.2018 –13.12.2018.
Objective
Opiskelija osaa:
• parantaa kaikkikanavaista asiakaskokemusta asiakaslähtöisiä menetelmiä soveltaen
• ideoida ja konseptoida palveluratkaisuja tunnistetun liiketoiminta-ongelman pohjalta painottaen asiakkaan tavoittamista ja ostamisen
helpottamista
Content
• asiakaskokemuksen johtaminen
• kuluttaja- ja ostokäyttäytymisen muutos ja kaikkikanavaisuus
• asiakaskokemuksen suunnittelustrategiat
• asiakaspolun, kosketuspisteiden ja palveluprosessien kuvaaminen
• palveluratkaisujen konseptointi
• arvolupauksen suunnittelu ja tarinallistaminen
• palvelujen yhteiskehittäminen
• kosketuspisteiden analytiikka ja asiakaskokemuksen mittaaminen
Completion alternatives
Lähipäivät: 2.11.2018 –13.12.2018. Vetovastuu Lapin AMK. Osallistuminen Turun ammattikorkeakoulun Sepänkatu 1:n tiloista mahdollinen ryhmänä ja verkossa sekä ko. ryhmän kanssa tai itsenäisesti etänä.
Student workload
Oppimisprojekti (100%)
Opiskelijan asiantuntemus osoitetaan osaamistavoitteiden pohjalta laadittujen arviointikriteerien mukaisesti.