Skip to main content

Customer experience development (5cr)

Code: KH00BG69-3001

General information


Enrollment
04.08.2018 - 02.09.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.09.2018 - 31.12.2018
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
4 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Engineering and Business
Teaching languages
Finnish
Seats
30 - 40
Teachers
Sirpa Hänti
Course
KH00BG69

Unfortunately, no reservations were found for the realization Customer experience development KH00BG69-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Tavoitteet/Opiskelija osaa:
• parantaa kaikkikanavaista asiakaskokemusta asiakaslähtöisiä menetelmiä soveltaen
• ideoida ja konseptoida palveluratkaisuja tunnistetun liiketoiminta-ongelman pohjalta painottaen asiakkaan tavoittamista ja ostamisen helpottamista
Sisältö:
• asiakaskokemuksen johtaminen
• kuluttaja- ja ostokäyttäytymisen muutos ja kaikkikanavaisuus
• asiakaskokemuksen suunnittelustrategiat
• asiakaspolun, kosketuspisteiden ja palveluprosessien kuvaaminen
• palveluratkaisujen konseptointi
• arvolupauksen suunnittelu ja tarinallistaminen
• Palvelujen yhteiskehittäminen
• Kosketuspisteiden analytiikka ja asiakaskokemuksen mittaaminen
Lähipäivät: 2.11.2018 –13.12.2018.

Objective

Opiskelija osaa:
• parantaa kaikkikanavaista asiakaskokemusta asiakaslähtöisiä menetelmiä soveltaen
• ideoida ja konseptoida palveluratkaisuja tunnistetun liiketoiminta-ongelman pohjalta painottaen asiakkaan tavoittamista ja ostamisen
helpottamista

Content

• asiakaskokemuksen johtaminen
• kuluttaja- ja ostokäyttäytymisen muutos ja kaikkikanavaisuus
• asiakaskokemuksen suunnittelustrategiat
• asiakaspolun, kosketuspisteiden ja palveluprosessien kuvaaminen
• palveluratkaisujen konseptointi
• arvolupauksen suunnittelu ja tarinallistaminen
• palvelujen yhteiskehittäminen
• kosketuspisteiden analytiikka ja asiakaskokemuksen mittaaminen

Completion alternatives

Lähipäivät: 2.11.2018 –13.12.2018. Vetovastuu Lapin AMK. Osallistuminen Turun ammattikorkeakoulun Sepänkatu 1:n tiloista mahdollinen ryhmänä ja verkossa sekä ko. ryhmän kanssa tai itsenäisesti etänä.

Student workload

Oppimisprojekti (100%)
Opiskelijan asiantuntemus osoitetaan osaamistavoitteiden pohjalta laadittujen arviointikriteerien mukaisesti.

Go back to top of page