Selling in the Digital Era (5cr)
Code: KH00BN13-3001
General information
- Enrollment
- 02.12.2019 - 29.02.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 13.01.2020 - 30.05.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Salo IoT Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Sanna Vauranoja
- Course
- KH00BN13
Unfortunately, no reservations were found for the realization Selling in the Digital Era KH00BN13-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Kurssi alkaa tammikuussa ja jatkuu toukokuulle.
Objective
Having completed the course the student
• recognises the changes in customer behavior and their influences on sales
• describes the development of sales from product sales to digital sales
• analyses the business of the customer organisation in solution selling
• describes the purchasing process of a customer and understands the importance of customer experience in touchpoints
• understands the importance of value co-creation
• plans goal-driven sales and follow up
Content
• Recognises the changes in customer behavior and their influences on sales
• Describes the development of sales from product sales to digital sales
• Analyses the business of the customer organisation in solution selling
• Describes the purchasing process of a customer and understands the importance of customer experience in touchpoints
• Understands the importance of value co-creation
• Plans goal-driven sales and follow up
Materials
Smarketing : How to Achieve Competitive Advantage Through Blended Sales and Marketing.
Hughes, Tim; Gray, Adam; Whicher, Hugo (2019).
Teaching methods
*Lähitunnit joka toinen viikko.
*Opiskelu- ja opetusmateriaalit.
*Harjoitustyöt ja esitelmät.
*Ryhmätentti
Pedagogic approaches and sustainable development
* Oppikirja ja podcastit.
* Lähitunnit ja luentomateriaali.
* Ryhmätyöt ja esitelmät lähitunneilla.
* Ryhmätentti
Completion alternatives
Ota yhteys opettajaan.
Student workload
Oppimateriaalit 50 h
Lähitunnit 20 h
Ryhmätyöt ja esitelmä 50 h
Ryhmätentti 10 h
Evaluation methods and criteria
Aktiivisuus lähitunneilla 20%
Ryhmätyöt ja esitelmä 50%
Ryhmätentti 30%
Failed (0)
Opiskelija ei osallistu opetukseen ja ryhmätöiden tekemiseen. Ryhmätentistä hylätty arvosana.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija on läsnä lähitunneilla, mutta ei osallistu tunneilla käytävään keskusteluun.
Vertaispalautteen perusteella osallistuminen ryhmätyöhön vaatimatonta. Läsnä esitelmien pitämisessä, mutta ei katiivista roolia.
Ryhmätentissä teoria välttävästi hallussa.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija on läsnä lähitunneilla ja osallistuu tunneilla käytävään keskusteluun.
Vertaispalautteen perusteella osallistuminen ryhmätyöhön hyvää. Aktiivinen rooli esitelmissä.
Ryhmätentissä teoria hyvin hallussa.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on läsnä lähitunneilla ja osallistuu aktiivisesti tunneilla käytävään keskusteluun.
Vertaispalautteen perusteella osallistuminen ryhmätyöhön erittäin aktiivista ja rooli esitelmissä vahva.
Ryhmätentissä teoria erinomaisesti hallussa, osaa soveltaa oppimateriaalia käytännön esimerkkeihin. .