Skip to main content

Selling in the Digital Era (5 cr)

Code: KH00BN13-3003

General information


Enrollment
01.12.2020 - 24.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.01.2021 - 31.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Salo IoT Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Sanna Vauranoja
Taru Kankaanpää
Course
KH00BN13
No reservations found for realization KH00BN13-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Kurssi alkaa tammikuussa ja jatkuu toukokuulle.

Kurssin teemat:
- Myyntityön murros ja digitaalisuuden vaikutus myyntityöhön
- Ostajaprofiilit ja asiakkaan kokema arvo
- Myyntiprosessi
- Asiakkaan ostopolku
- Digitaaliset työkalut myynnin tukena

Kurssiin sisältyy toimeksianto yritykseltä.

Objective

Having completed the course the student
• recognises the changes in customer behavior and their influences on sales
• describes the development of sales from product sales to digital sales
• analyses the business of the customer organisation in solution selling
• describes the purchasing process of a customer and understands the importance of customer experience in touchpoints
• understands the importance of value co-creation
• plans goal-driven sales and follow up

Content

• Recognises the changes in customer behavior and their influences on sales
• Describes the development of sales from product sales to digital sales
• Analyses the business of the customer organisation in solution selling
• Describes the purchasing process of a customer and understands the importance of customer experience in touchpoints
• Understands the importance of value co-creation
• Plans goal-driven sales and follow up

Materials

Smarketing : How to Achieve Competitive Advantage Through Blended Sales and Marketing.
Hughes, Tim; Gray, Adam; Whicher, Hugo (2019).

Muut mahdolliset erikseen annettavat artikkelit ja podcastit.

Teaching methods

*Lähitunnit joka toinen viikko.
*Opiskelu- ja opetusmateriaalit.
*Harjoitustyöt (henkilökohtaiset, ryhmätyöt) ja esitykset.

Pedagogic approaches and sustainable development

* Oppikirja, artikkelit ja podcastit.
* Tiedon ja kokemuksien jakaminen lähitunneilla; luentomateriaali.
* Ryhmätyöt ja esitykset lähitunneilla.
* Työelämäyhteistyö

Completion alternatives

Ota yhteys opettajaan.

Student workload

Oppimateriaalit 45 h
Lähitunnit 20 h
Ryhmätyöt ja esitys 50 h
Henkilökohtaiset tehtävät 15h

Evaluation methods and criteria

Kokonaisarvosana muodostuu ryhmätyöskentelystä ja-tehtävistä, asiakasprojektin tuotoksista, henkilökohtaisista tehtävistä ja aktiivisesta osallistumisesta yhteisissä tapaamisissa.
Kaikki tehtävät on suoritettava hyväksytysti, jotta kurssista pääsee läpi.
Oppimistehtävät sekä aktiivisuus tapaamisissa ja ryhmätyöskentelyssä vaikuttavat arviointiin.

Kurssi sisältää erilaisia oppimistehtäviä:
- tehtävät, jotka arvioidaan skaalalla 0-5. Jos tehtävä palautetaan myöhässä, se alentaa arvosanaa yhdellä pykälällä.
- tehtävät, jotka arvioidaan skaalalla 0-1-2. Jos tehtävä palautetaan myöhässä, sen arvosana on 0.
- tehtävät, jotka arvioidaan skaalalla HYV/HYL

Failed (0)

Opiskelija ei osallistu opetukseen ja tehtävien tekemiseen. Kaikkia tehtäviä ei ole palautettu tai niitä ei ole suoritettu hyväksytysti.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija on läsnä yhteisissä tapaamisissa, mutta ei osallistu tunneilla käytävään keskusteluun.
Vertaispalautteen perusteella osallistuminen ryhmätyöhön vaatimatonta. Läsnä esitysten pitämisessä, mutta ei aktiivista roolia.
Teoria on välttävästi hallussa.
Kaikki tehtävät on palautettu, mutta niissä on selkeitä puutteita ja tuotokset jäävät hyvin yleiselle tasolle.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija on läsnä yhteisissä tapaamisissa ja osallistuu tunneilla käytävään keskusteluun.
Vertaispalautteen perusteella osallistuminen ryhmätyöhön hyvää. Aktiivinen rooli tuotoksissa ja esityksissä.
Teoria on hyvin hallussa.
Kaikki tehtävät on palautettu ajallaan ohjeistuksen mukaan.
Tuotokset ovat selkeitä, perusteltuja ja sisältävät lähdemateriaalia.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija on läsnä yhteisissä tapaamisissa ja osallistuu aktiivisesti tunneilla käytävään keskusteluun.
Vertaispalautteen perusteella osallistuminen ryhmätyöhön erittäin aktiivista, opiskelijalla on vahva rooli tuotoksissa ja esityksissä.
Teoria on erinomaisesti hallussa, opiskelija osaa soveltaa oppimateriaalia käytännön esimerkkeihin.
Kaikki tehtävät on palautettu ohjeistuksen mukaan.
Tuotokset on tehty ammattimaisesti hyvin perustellen ja ne osoittavat kykyä yhdistää monipuolista lähdemateriaalia ja omaa pohdintaa.

Go back to top of page