Project Hatchery of Social and Health Care (5 cr)
Code: TH00BN95-3001
General information
- Enrollment
- 13.07.2019 - 27.09.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2020 - 31.05.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 3 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Health and Well-being
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Midwifery
- Teachers
- Henna Vuoriranta
- Mari Berglund
- Leena Walta
- Marjatta Häsänen
- Maika Kummel
- Course
- TH00BN95
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Ajoitus: Syksy 2019 ( 3op ) kevät 2020 (2op)
Objective
The goal of the course is that the new student trains to exploratory working and learning methods. The student learns basics from the project working and project skills in social and/or health care focused projects. Student learns how to work in a multidisciplinary team, if possible, and gets to know students from other disciplines. Student starts to build networks needed in work life. The aim of the course is also to increase communality of the faculty. The theme of the course is to learn how to work safely in different environments.
Content
• introduction to project hatchery
• introduction to project work
• integrating content with the development of security expertise
• working in multidisciplinary project groups
• presenting a project
• finishing the project
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiikka
Projektioppiminen
Evaluation methods and criteria
Syksy 2019 hyväksytty-hylätty (3op)
Kevät 2020 numeerinen 1-5 (2op), jonka perusteella määräytyy koko sosiaali- ja terveysalan projektipajan numeerinen arviointi
Itse-vertais- opiskelijaohjaaja ja opettajan arviointia yhdistäen.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
TYYDYTTÄVÄ 1 ja 2
Tahallisia / tahattomia poissaoloja
Opiskelija osallistuu jonkin verran ryhmän työskentelyyn ryhmätilanteissa (projektipajatunnit + muu yhdessä tehtävä työ)
Opiskelija suoriutuu kohtalaisesti hänelle annetuista tehtävistä
Opiskelija osaa jonkin verran hyödyntää pajatyöskentelyssä monialaisuutta/erilaisia resursseja
Opiskelija osoittaa pyrkimystä innovatiivisiin ratkaisuihin
Opiskelija luo joitakin uusia verkostoja (vrt. verkostokartta, opiskelijan oppimispäiväkirjaan)
Opiskelija osallistuu kohtalaisesti vuorovaikutustilanteisiin (keskustelut tunneilla ja koulun ulkopuolella, esim. Facebook, intranet)
Aikataulujen noudattaminen tyydyttävää
Opiskelijan motivaatiossa kehitettävää
Myöhästymisiä
Assessment criteria, excellent (5)
KIITETTÄVÄ 5
Edesauttaa omalla aktiivisella toiminnallaan ryhmän oppimista
Oppii uusia itsenäisiä työskentelytaitoja ja pystyy tunnistamaan ryhmän osaamiskompetensseja
Osoittaa omaksuneensa innovatiivisia taitoja
Osaa aktiivisesti luoda eritasoisia yhteistyöverkostoja
Oppii ja kehittää uusia projektityötaitoja
Käyttää monipuolisesti esiintymis- ja vuorovaikutustaitojaan projektin aikana
Opiskelija osallistuu aktiivisesti vuorovaikutustilanteisiin (keskustelut tunneilla ja koulun ulkopuolella, esim. Facebook, intranet)
Opiskelijan motivaatio kiitettävä
Aikataulujen noudattaminen kiitettävää