Skip to main content

Project Hatchery of Social and Health Care (5 cr)

Code: TH00BN95-3001

General information


Enrollment
13.07.2019 - 27.09.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 31.05.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
RDI portion
4 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 50
Degree programmes
Degree Programme in Midwifery
Teachers
Henna Vuoriranta
Mari Berglund
Leena Walta
Marjatta Häsänen
Maika Kummel
Course
TH00BN95
No reservations found for realization TH00BN95-3001!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Ajoitus: Syksy 2019 ( 3op ) kevät 2020 (2op)

Objective

The goal of the course is that the new student trains to exploratory working and learning methods. The student learns basics from the project working and project skills in social and/or health care focused projects. Student learns how to work in a multidisciplinary team, if possible, and gets to know students from other disciplines. Student starts to build networks needed in work life. The aim of the course is also to increase communality of the faculty. The theme of the course is to learn how to work safely in different environments.

Content

• introduction to project hatchery
• introduction to project work
• integrating content with the development of security expertise
• working in multidisciplinary project groups
• presenting a project
• finishing the project

Pedagogic approaches and sustainable development

Innovaatiopedagogiikka
Projektioppiminen

Evaluation methods and criteria

Syksy 2019 hyväksytty-hylätty (3op)
Kevät 2020 numeerinen 1-5 (2op), jonka perusteella määräytyy koko sosiaali- ja terveysalan projektipajan numeerinen arviointi

Itse-vertais- opiskelijaohjaaja ja opettajan arviointia yhdistäen.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

TYYDYTTÄVÄ 1 ja 2
Tahallisia / tahattomia poissaoloja
Opiskelija osallistuu jonkin verran ryhmän työskentelyyn ryhmätilanteissa (projektipajatunnit + muu yhdessä tehtävä työ)
Opiskelija suoriutuu kohtalaisesti hänelle annetuista tehtävistä
Opiskelija osaa jonkin verran hyödyntää pajatyöskentelyssä monialaisuutta/erilaisia resursseja
Opiskelija osoittaa pyrkimystä innovatiivisiin ratkaisuihin
Opiskelija luo joitakin uusia verkostoja (vrt. verkostokartta, opiskelijan oppimispäiväkirjaan)
Opiskelija osallistuu kohtalaisesti vuorovaikutustilanteisiin (keskustelut tunneilla ja koulun ulkopuolella, esim. Facebook, intranet)
Aikataulujen noudattaminen tyydyttävää
Opiskelijan motivaatiossa kehitettävää
Myöhästymisiä

Assessment criteria, excellent (5)

KIITETTÄVÄ 5
Edesauttaa omalla aktiivisella toiminnallaan ryhmän oppimista
Oppii uusia itsenäisiä työskentelytaitoja ja pystyy tunnistamaan ryhmän osaamiskompetensseja
Osoittaa omaksuneensa innovatiivisia taitoja
Osaa aktiivisesti luoda eritasoisia yhteistyöverkostoja
Oppii ja kehittää uusia projektityötaitoja
Käyttää monipuolisesti esiintymis- ja vuorovaikutustaitojaan projektin aikana
Opiskelija osallistuu aktiivisesti vuorovaikutustilanteisiin (keskustelut tunneilla ja koulun ulkopuolella, esim. Facebook, intranet)
Opiskelijan motivaatio kiitettävä
Aikataulujen noudattaminen kiitettävää

Go back to top of page