Strategy, Quality and Assessment (5cr)
Code: TH00BP33-3001
General information
- Enrollment
- 01.06.2020 - 30.08.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 28.08.2020 - 26.10.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 1 cr
- Virtual portion
- 4 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Health and Well-being
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 50
- Degree programmes
- Master of Management and Leadership in Health Care
- Teachers
- Raija Nurminen
- Tuuli Lahti
- Course
- TH00BP33
Unfortunately, no reservations were found for the realization Strategy, Quality and Assessment TH00BP33-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojakson pääsisältöjä ovat:
-strategiaprosessin vaiheet ja tavoitteet
-strategisen ajattelun ja johtamisen käsitteet ja menetelmät
-toiminnan arviointi ja kehittäminen sosiaali- ja terveysalan toimintaympäristöissä
Opintojaksolla on kaksi kaikille yhteistä lähipäivää:
Pe 28.08.2020 kello 8.15 – 14.00
To 08.10.2020 kello 12:30-15:45
Muutoin toteutus perustuu jakson aikana suoritettaviin oppimistehtäviin.
Objective
After completing the course, the student is able to:
· Apply strategy processes and related methods as well as assess and develop the quality of operations
· Make decisions in different service system contexts
Content
· Future operating environments and services in the social welfare and health care sector
· Decision-making in the service system
· The role of strategic thinking, decision-making, management and leadership in the work community and service provision
· Strategy process steps, related approaches and tools (analyses, BSC, knowledge-based management)
· Ethics, assessment, quality and effectiveness of strategic operations and decision-making
· Managed strategy and change process
Materials
Ilmoitettu oppimisympäristössä.
Teaching methods
Ennakkotehtävä, lähiopetus, ryhmätyö sekä itsenäinen reflektiotehtävä.
Exam schedules
Ei tenttiä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiikka eli konstruktivistinen ja ongelmalähtöinen tekemällä ja soveltamalla oppiminen on keskiössä kaikissa Turun ammattikorkeakoulun (YAMK) koulutuksissa. Tämä opintojakso sisältää lähiopetusta, itsenäistä opiskelua, ryhmätyöskentelyä sekä työskentelyä verkko-oppimisympäristössä.
Verkko-oppimistehtävässä orientoidutaan opintojakson teemoihin. Lähiopetuksessa perehdytään opintojaksolle keskeiseen teoriaan sekä keskustellaan ja jaetaan omia kokemuksia käsiteltävistä aiheista. Ryhmätehtävissä korostuu laajemman tehtäväkokonaisuuden yhdessä suorittaminen, projektimainen työskentely sekä konstruktivistinen omien kokemuksien jakaminen ryhmän jäsenten kanssa. Yksilötehtävissä harjoitellaan jäsenneltyä asioiden esittämistapaa sekä reflektoidaan oman osaamisen kehittymistä.
Completion alternatives
Ei valinnaisuutta.
Student workload
Lähiopetus: Luentoja ja toiminnallista työskentelyä 9 h
Itsenäinen opiskelu: 50h
Ryhmätyö: 74h
Yhteensä: 133h
Evaluation methods and criteria
Arviointi kohdistuu opintojakson aikana suoritettaviin oppimistehtäviin sekä aktiiviseen osallistumiseen lähipäivien työskentelyyn.
Failed (0)
Hylätty: Ei ole palauttanut kaikkia tehtäviä eikä osallistunut lähiopetukseen ja ryhmätyöhön. Palautetut tehtävät ovat ylimalkaisia ja/tai eivät vastaa pääosaan tehtävänannossa pyydetyistä asioista.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Tyydyttävä: On palauttanut kaikki tehtävät ja osallistunut sekä lähiopetukseen että ryhmätyöhön. Osoittaa oppimistehtävissän hallitsevansa opintojakson sisällöt pääpiirteittäin.
Assessment criteria, good (3-4)
Hyvä: On palauttanut kaikki tehtävät ja osallistunut aktiivisesti sekä lähiopetukseen että ryhmätyöhön. Osoittaa oppimistehtävissän hallitsevansa opintojakson sisällöt hyvin sekä osaavansa myös soveltaa oppimaansa.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä: On palauttanut kaikki tehtävät ja osallistunut aktiivisesti sekä lähiopetukseen että ryhmätyöhön. Osoittaa oppimistehtävissään opintojakson sisältöjen monipuolista hallintaa ja soveltamista.
Further information
YAMK - opintoja, ei sovellu AMK - opintoihin. Avoin AMK maksimi 5 opiskelijaa.