Skip to main content

Social Media as a Strategic ToolLaajuus (5 cr)

Course unit code: KU00DL81

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa

- tunnistaa sosiaalisen median strategisen läsnäolon merkityksen yritykselle ja organisaatiolle
- tunnistaa sosiaalisen median markkinoinnilliset periaatteet
- käyttää ja soveltaa sosiaalisen median ominaispiirteitä yritystoiminnassa ja erilaisissa organisaatioissa
- tunnistaa kampanjoinnin ja jatkuvan someläsnäolon erot
- käyttää sosiaalisen median analytiikkaa päätöksenteon tukena
- ottaa huomioon kestävän kehityksen periaatteita työskentelyssään

Content

Opintojakson pääsisältönä on sosiaalisen median käyttäminen strategisena työkaluna yrityksen/organisaation liiketoiminnan tukena. Opintojaksolla muodostetaan käsitys sosiaalisesta mediasta ammatillisesta näkökulmasta, valitaan keinoja vastata sosiaalisen median sisältöstrategian kysymyksiin, suunnitellaan kampanjaehdotus sosiaaliseen mediaan sekä ymmärretään olennaiset seikat sosiaalisen median laajasta analytiikasta.

Go back to top of page