Skip to main content

Service Design (5cr)

Code: 3011659-3001

General information


Enrollment
10.12.2018 - 20.01.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.01.2019 - 22.03.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 250
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Riikka Kulmala
Monica Tamminen
Scheduling groups
Pienryhmä A (Size: 40 . Open UAS : 0.)
Pienryhmä D (Size: 40 . Open UAS : 0.)
Pienryhmä C (Size: 40 . Open UAS : 0.)
Pienryhmä B (Size: 40 . Open UAS : 0.)
Pienryhmä F (KITI) (Size: 40 . Open UAS : 0.)
Pienryhmä E (Size: 40 . Open UAS : 0.)
Small groups
Pienryhmä A
Pienryhmä D
Pienryhmä C
Pienryhmä B
Pienryhmä F (KITI)
Pienryhmä E
Course
3011659

Unfortunately, no reservations were found for the realization Service Design 3011659-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
Selittää käyttäjäkeskeisen palvelusuunnittelun periaatteet ja .menetelmät
Kuvata palvelumuotoiluprojektin prosessin ja vaiheet
Hyödyntää palvelumuotoilun menetelmiä palvelujen kehittämisessä.

Objective

Having completed the course, the student is able to
- explain the principles of user-centric service design
- describe the process of service design
- use the methods of service design
- carry out a service design project
.

Content

- Principles and processes of service design
- Methods of service design
- User-centric service planning

Materials

Oppimateriaali löytyy pääosin sähköisenä. Linkit oppimateriaaliin löytyy opintojakson Optima-työtilasta.

Teaching methods

Oppimismenetelminä hyödynnetään pääasiassa yhteistoiminnallisia oppimismenetelmiä, kuten
- oppimispäiväkirja
- ohjaajan antamat case-esimerkit
- pienryhmätehtävät
Lisäksi opiskelijat tekevät yksilötehtäviä, jotka pyritään liittämään kunkin opiskelijan omaan kontekstiin oppimisen käytännön ymmärryksen vahvistamiseksi ja konkretisoimiseksi.

Pedagogic approaches and sustainable development

Lähitapaamiset
Pienryhmätapaamiset ja pienryhmätyöt
Virtuaaliohjaus oppimisympäristö Optimassa

Student workload

Opintojakson laajuus on 5 opintopistettä, joka vastaa noin 135 tunnin työmäärää. Työmäärä jakautuu seuraavasti:
Ennakkotehtävä: 10 h
Infot auditoriossa: 24 h
Ohjatut pienryhmätapaamiset: 11 h
Ryhmätehtävät: 40 h
Yksilötehtävät: 40 h
Monivalintatentti: 20 h

Evaluation methods and criteria

Activity in contact lessons
Weekly assignments
Teacher's evaluation
self-evaluation
pair-evaluation

Go back to top of page