Service Design (5cr)
Code: 3011659-3001
General information
- Enrollment
- 10.12.2018 - 20.01.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 07.01.2019 - 22.03.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 250
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Riikka Kulmala
- Monica Tamminen
- Scheduling groups
- Pienryhmä A (Size: 40 . Open UAS : 0.)
- Pienryhmä D (Size: 40 . Open UAS : 0.)
- Pienryhmä C (Size: 40 . Open UAS : 0.)
- Pienryhmä B (Size: 40 . Open UAS : 0.)
- Pienryhmä F (KITI) (Size: 40 . Open UAS : 0.)
- Pienryhmä E (Size: 40 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- Pienryhmä A
- Pienryhmä D
- Pienryhmä C
- Pienryhmä B
- Pienryhmä F (KITI)
- Pienryhmä E
- Course
- 3011659
Unfortunately, no reservations were found for the realization Service Design 3011659-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
Selittää käyttäjäkeskeisen palvelusuunnittelun periaatteet ja .menetelmät
Kuvata palvelumuotoiluprojektin prosessin ja vaiheet
Hyödyntää palvelumuotoilun menetelmiä palvelujen kehittämisessä.
Objective
Having completed the course, the student is able to
- explain the principles of user-centric service design
- describe the process of service design
- use the methods of service design
- carry out a service design project
.
Content
- Principles and processes of service design
- Methods of service design
- User-centric service planning
Materials
Oppimateriaali löytyy pääosin sähköisenä. Linkit oppimateriaaliin löytyy opintojakson Optima-työtilasta.
Teaching methods
Oppimismenetelminä hyödynnetään pääasiassa yhteistoiminnallisia oppimismenetelmiä, kuten
- oppimispäiväkirja
- ohjaajan antamat case-esimerkit
- pienryhmätehtävät
Lisäksi opiskelijat tekevät yksilötehtäviä, jotka pyritään liittämään kunkin opiskelijan omaan kontekstiin oppimisen käytännön ymmärryksen vahvistamiseksi ja konkretisoimiseksi.
Pedagogic approaches and sustainable development
Lähitapaamiset
Pienryhmätapaamiset ja pienryhmätyöt
Virtuaaliohjaus oppimisympäristö Optimassa
Student workload
Opintojakson laajuus on 5 opintopistettä, joka vastaa noin 135 tunnin työmäärää. Työmäärä jakautuu seuraavasti:
Ennakkotehtävä: 10 h
Infot auditoriossa: 24 h
Ohjatut pienryhmätapaamiset: 11 h
Ryhmätehtävät: 40 h
Yksilötehtävät: 40 h
Monivalintatentti: 20 h
Evaluation methods and criteria
Activity in contact lessons
Weekly assignments
Teacher's evaluation
self-evaluation
pair-evaluation