Skip to main content

Vuorovaikutus ja osallisuus moniammatillisessa asiakastyössä (5 cr)

Code: TH00BS32-3001

General information


Enrollment
02.12.2019 - 31.12.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Health and Well-being
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
Teachers
Päivi Erkko
Sirppa Kinos
Annika Luomala
Course
TH00BS32
No reservations found for realization TH00BS32-3001!

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

- Vastavuoroisuus ja dialogisuus asiakas- ja palveluohjauksen ammatillisessa vuorovaikutuksessa ja ohjaamisessa
- Moniammatillisen vuorovaikutuksen ja kohtaamisen teoreettiset lähtökohdat ja
asiakaskeskeinen orientaatio
- Roolit asiakas – ja palveluohjauksessa sekä moniammatillisessa verkostotyössä
- Vuorovaikutus ja tiimityötaidot moniammatillisessa verkostotyössä
- Sähköisen asioinnin palvelut
- Digitaalisten palvelujen saavutettavuus
- Digitalisaatio ja robotologian palvelumuotoilun mahdollisuudet asiakas – ja palveluohjauksessa

Objective

Erikoistuja
1. Osaa toimia vastavuoroisessa ja dialogisessa vuorovaikutussuhteessa
2. Osaa soveltaa vuorovaikutuksen tietoperustaa asiakas – ja palveluohjauksen eri rooleissa
3. Osaa käyttää digitaalisia palveluja ja ohjata asiakasta digitaalisten palveluiden käytössä
4. Osaa hyödyntää digitaalisia välineitä ja robotologiaa asiakas- ja palveluohjauksessa ja edistää niiden kehittämistä monialaisessa ja -ammatillisessa yhteistyössä

Content

Opintojakson osaamissisällöt
- Vastavuoroisuus ja dialogisuus asiakas- ja palveluohjauksen ammatillisessa vuorovaikutuksessa ja ohjaamisessa
- Moniammatillisen vuorovaikutuksen ja kohtaamisen teoreettiset lähtökohdat ja asiakaskeskeinen orientaatio
- Roolit asiakas – ja palveluohjauksessa sekä moniammatillisessa verkostotyössä
- Vuorovaikutus ja tiimityötaidot moniammatillisessa verkostotyössä
- Sähköisen asioinnin palvelut
- Digitaalisten palvelujen saavutettavuus
- Digitalisaatio ja robotologian palvelumuotoilun mahdollisuudet asiakas – ja palveluohjauksessa

Student workload

ennakko-oppimistehtävä ja oppimistehtävä

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty
Erikoistuja osaa soveltaa vuorovaikutuksen tietoperustaa erilaisissa asiakastilanteissa ja
hän osaa toimia vastavuoroisessa ja dialogisessa vuorovaikutussuhteessa. Hän tuntee
ja osaa käyttää soveltaen asiakas- ja palveluohjaustyön digitaalisia työtapoja ja -menetelmiä. Hän osaa ohjata asiakkaita digitaalisten palveluiden käytössä. Hän osaa tarkastella asiakaslähtöisesti moniammatillista yhteistyötä sekä hyödyntää tässä yhteistyössä
digitaalisia välineitä. Erikoistuja kykenee reflektoimaan kriittisesti oman asiantuntijuuden
kehittymistä.
Täydennettävä/hylätty
Yllä olevat tavoitteet eivät toteudu.

Go back to top of page