Vuorovaikutus ja osallisuus moniammatillisessa asiakastyössä (5 cr)
Code: TH00BS32-3001
General information
- Enrollment
- 02.12.2019 - 31.12.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2020 - 31.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Health and Well-being
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
- Teachers
- Päivi Erkko
- Sirppa Kinos
- Annika Luomala
- Course
- TH00BS32
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
- Vastavuoroisuus ja dialogisuus asiakas- ja palveluohjauksen ammatillisessa vuorovaikutuksessa ja ohjaamisessa
- Moniammatillisen vuorovaikutuksen ja kohtaamisen teoreettiset lähtökohdat ja
asiakaskeskeinen orientaatio
- Roolit asiakas – ja palveluohjauksessa sekä moniammatillisessa verkostotyössä
- Vuorovaikutus ja tiimityötaidot moniammatillisessa verkostotyössä
- Sähköisen asioinnin palvelut
- Digitaalisten palvelujen saavutettavuus
- Digitalisaatio ja robotologian palvelumuotoilun mahdollisuudet asiakas – ja palveluohjauksessa
Objective
Erikoistuja
1. Osaa toimia vastavuoroisessa ja dialogisessa vuorovaikutussuhteessa
2. Osaa soveltaa vuorovaikutuksen tietoperustaa asiakas – ja palveluohjauksen eri rooleissa
3. Osaa käyttää digitaalisia palveluja ja ohjata asiakasta digitaalisten palveluiden käytössä
4. Osaa hyödyntää digitaalisia välineitä ja robotologiaa asiakas- ja palveluohjauksessa ja edistää niiden kehittämistä monialaisessa ja -ammatillisessa yhteistyössä
Content
Opintojakson osaamissisällöt
- Vastavuoroisuus ja dialogisuus asiakas- ja palveluohjauksen ammatillisessa vuorovaikutuksessa ja ohjaamisessa
- Moniammatillisen vuorovaikutuksen ja kohtaamisen teoreettiset lähtökohdat ja asiakaskeskeinen orientaatio
- Roolit asiakas – ja palveluohjauksessa sekä moniammatillisessa verkostotyössä
- Vuorovaikutus ja tiimityötaidot moniammatillisessa verkostotyössä
- Sähköisen asioinnin palvelut
- Digitaalisten palvelujen saavutettavuus
- Digitalisaatio ja robotologian palvelumuotoilun mahdollisuudet asiakas – ja palveluohjauksessa
Student workload
ennakko-oppimistehtävä ja oppimistehtävä
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytty
Erikoistuja osaa soveltaa vuorovaikutuksen tietoperustaa erilaisissa asiakastilanteissa ja
hän osaa toimia vastavuoroisessa ja dialogisessa vuorovaikutussuhteessa. Hän tuntee
ja osaa käyttää soveltaen asiakas- ja palveluohjaustyön digitaalisia työtapoja ja -menetelmiä. Hän osaa ohjata asiakkaita digitaalisten palveluiden käytössä. Hän osaa tarkastella asiakaslähtöisesti moniammatillista yhteistyötä sekä hyödyntää tässä yhteistyössä
digitaalisia välineitä. Erikoistuja kykenee reflektoimaan kriittisesti oman asiantuntijuuden
kehittymistä.
Täydennettävä/hylätty
Yllä olevat tavoitteet eivät toteudu.