Skip to main content

The Means and Objectives of Communication (5 cr)

Code: 2081319-3001

General information


Enrollment
02.12.2019 - 31.01.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
25.02.2020 - 26.03.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 25
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Jussi Kokkola
Teacher in charge
Jussi Kokkola
Course
2081319
No reservations found for realization 2081319-3001!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojaksolla perehdytään siihen, miten yritysten ja yhteisöjen mainetta, imagoa ja mielikuvaa rakennetaan. Keskeistä on ymmärtää erilaisten sidos- ja kohderyhmien rooli ja kyetä tuottamaan eri yleisöille merkityksellisiä tarinoita. Opintojaksolla käydään läpi sisältösuunnittelua ja konseptointia sekä perehdytään kriisiviestintään, viestinnän suunnittelun perusteisiin ja viestinnän mittaamiseen.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- selittää mediajulkisuuden merkityksen yrityksen tai yhteisön maineelle ja hahmottaa julkisuuden vaikutuksen yrityksestä tai yhteisöstä syntyviin mielikuviin
- käyttää eri viestintäkeinoja viestittäessä eri sidos- ja kohderyhmille
- tunnistaa yrityksen tai yhteisön kriisitilanteita ja osaa ehdottaa niihin soveltuvia viestinnän keinoja
- määritellä sisältömarkkinoinnin ja soveltaa sisällön konseptointia tilaajalle
- käyttää viestinnän mittaamisen ja arvioinnin keinoja

Kurssin aikataulu 25.2.-26.3.
ti 25.2. klo 9.15-12
to 27.2. klo 9.15-12 Toimeksianto (Viestintäliiga & Hansa)
ti 3.3. klo 9.15-12
to 5.3. klo 9.15-12 Vierailu Viestintäliigan toimistolla & luento some-mainonnasta
ti 10.3. klo 9.15-12
to 12.3. klo 9.15-12 Välipalaute Viestintäliigalla
ti 17.3. klo 9.15-12
to 19.3. klo 9.15-12
ti 24.3. klo 9.15-12 Loppukatselmus (Viestintäliiga & Hansa)
to 26.3. klo 9.15-12

Objective

.

Content

The course introduces you to how the reputation, profile and image of companies and communities are built. The key is to understand the role of different affiliates and target groups and to be able to produce meaningful stories for different audiences. The course deals with content planning and conceptualization and introduces students to crisis communication, the basics of communication design and measurement of communication.

Go back to top of page