Skip to main content

Online Store and Marketing Campaigns (5 cr)

Code: KH00BN22-3003

General information


Enrollment
01.06.2022 - 16.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2022 - 20.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Campus
Salo IoT Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Kai Schleutker
Timo Luukka
Course
KH00BN22
No reservations found for realization KH00BN22-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

01.09. - 06.10.2022 klo 09:15 - 12:00 Timo Luukka Afrodite Verkkokauppa
Strategiat, tavoitteet, myyntikanavien valinta
Merchandising
Kivijalkakauppa
Verkkokauppojen analysointi
Verkkokauppa-aluistojen analysointi
Oma verkkokauppa

24.10.- 7.12. keskiviikot klo 9-12 Digitaaliset kampanjat
Kampanjan suunnittelu (tavoitteet, kohderyhmät, viestit, kanavat, budjetti)
Googlen Ads-alusta ja julkaisuverkosto
Facebookin ja Instagramin mainoskeskukset (Fb Business Manager)
Kampanjan suunnittelut em. alustoihin
Toteuttaminen ja seuranta

Objective

Having completed the course the student
• identifies target groups and their purchasing behavior based on online behavior
• knows key word planning
• implements net campaigns
• exploits analytic tools for improving campaign results
• creates business and product strategy for online store

Content

• Campaign structures
• Keywords
• Follow-up in campaigns , analytics tools
• Design and technical solutions of an online store
• Finance and money transactions

Materials

Ilmoitetaan lähiopetuksen yhteydessä.

Teaching methods

Henkilökohtaiset tehtävät ja ryhmätyö, itsenäinen tiedonhaku, tiedon analysointi ja raportointi. Verkkokauppojen toiminnallisuuden analysointi.
Markkinointikampanjoiden luominen digiympäristöissä todellisille asiakasyrityksille.

Pedagogic approaches and sustainable development

Tehtäväperusteinen oppiminen autenttisiin ympäristöihin soveltaen. Itseohjautuva tiedonhaku ja jatkuva oppiminen. Verkkoalustojen oman ohjeistuksen haltuunotto. Ryhmätehtävät.

Completion alternatives

Ei vaihtoehtoisia toiteutustapoja.

Evaluation methods and criteria

Arvioinnin kohteina ovat ryhmätyöt ja henkilökohtaiset tehtävät.

YLEISVAATIMUS TEHTÄVIEN ARVIOINNILLE
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää.
Lähiopetukseen osallistuminen ei ole pakollista. Koska lähiopetuksessa kuitenkin tapahtuu oleellista oppimista esillä olevan aihealueen käsittelyä laajentamalla ja syventämällä, vaikuttaa lähiopetuksesta poissaolo lineaarisesti alentavasti arvosanaan siten, että kaikilta lähiopetuskerroilta poissaolo johtaa suorituksen hylkäämiseen.

Kurssuiarvosana syntyy molempien moduulien arvosanojen keskiarvosta.

Mikäli opiskelija ei ole osallistunut moduulin yhteenkään lähiopetuskertaan tai ryhmä- tai henkilökohtainen tehtävä on jäänyt tekemättä tai on hylätty, kurssisuoritus hylätään.

Failed (0)

Mikäli opiskelija ei ole osallistunut yhteenkään lähiopetuskertaan tai ryhmä- tai henkilökohtainen tehtävä on jäänyt tekemättä tai on hylätty, kurssisuoritus hylätään.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja tekeminen on aktiivista.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista.

Go back to top of page