Skip to main content

Project Management (5 cr)

Code: KU00BT16-3003

General information


Enrollment
02.07.2022 - 30.09.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Milla Järvipetäjä
Taru Lehtinen
Teacher in charge
Milla Järvipetäjä
Course
KU00BT16
No reservations found for realization KU00BT16-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojakson voi suorittaa kokonaan etänä, mutta opintojakson aloitus tapahtuu lähiopetuksena Turussa Kupittaan kampuksella

AJOITUS:
26.8. PE klo 12.30-15.15 EDU CITY Katri 3015 tai etänä
30.8. TI klo 16-18 verkkotapaaminen
13.9. TI klo 16-18 verkkotapaaminen
15.11. TI klo 16-18 verkkotapaaminen

SISÄLTÖ:
Projektin osittaminen ja arviointisuunnitelma
Projektin johtaminen
Projektinhallinnan työvälineet
IPR-oikeudet ja sopimukset

Objective

After completing the study module a student is able to
· Develop an idea into a workable media project
· Prepare a production or project plan and subdivide the project
· Draw up a project monitoring and evaluation plan
· Plan a management approach appropriate to the project or production in question
· Compare different project management tools to different types of projects
· Evaluate factors and agreements related to the sale and purchase of intellectual rights

Content

Production or project planning in different environments, project monitoring and evaluation, project management, project management tools, acquisition and management of production or project copyrights, copyright agreements.

Materials

Kerrotaan its:ssä

Teaching methods

Verkkotapaamiset, oppimistehtävät

Pedagogic approaches and sustainable development

Oppimistehtävät yksilö- ja ryhmätehtävänä, vertaispalaute, työelämäorientaatio.

Completion alternatives

Opintojakson ahotointi kokonaan tai osittain. Ota yhteyttä Milla Järvipetäjään ennenopintojakson alkua, ja ehdota, miten voit osaamisesi näyttää eri oppimistavoitteiden osalta:

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
· kehittää idean toteuttamiskelpoiseksi mediaprojektiksi
· laatia tuotanto- tai projektisuunnitelman ja osittaa projektin
· laatia projektin seuranta- ja arviointisuunnitelman
· suunnitella projektille tai tuotannolle sopivan johtamistavan
· suhteuttaa erilaisia projektinhallinnan työvälineitä erityyppisissä projekteissa
· arvioida immateriaalioikeuksien myymiseen ja ostamiseen liittyviä tekijöitä ja sopimuksia

Student workload

Julkaistaa itslearning ympäristössä.

Evaluation methods and criteria

Opintojakson arviointi perustuu tehtäväpalautuksiin. Tehtäväohjeissa itslearningissä kerrotaan tehtävän osuus kokonaisarvosanasta ja tehtäväkotaiset arvosanat.

Palautettuja dokumentteja arvioidaan vertaamalla niitä tehtävänantoon. Arvioinnissa kiinnitetään huomiota:
- Sisältö ja käsittelyn laajuus vastaavat tehtävänasettelua
- Ilmaisu ja tehtävän jäsentely ovat selkeitä
- Aihetta on käsitelty analyyttisesti ja ongelmakeskeisesti
- Esitettyjen lähteiden luotettavuus ja pätevyys on perusteltu (myös teorian näkökulmasta)
- Asiasisältö on oikein ja riittävän laaja
- Tekstistä välittyy asioiden omakohtainen ymmärtäminen
- Tehtävä luo aiheesta selkeä kokonaiskuvan

Failed (0)

Oppimistehtäviä ei ole palautettu tai ne on tehty hyvin suppeasti ja ilman lähteidenkäyttöä.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Oppimistehtävät on tehty tehtävänannon mukaisen tuotoksen, mutta tuotos on jäänyt sisällöltään vaatimattomaksi ja laajuudeltaan suppeaksi.

Assessment criteria, good (3-4)

Yksilö/ryhmä on omaksunut opintojakson ja lähdeaineiston keskeisen sisällön ja osannut hyödyntää näitä oppimistehtävien laatimisessa. Tehtävät on tehty tehtävänannon mukaisesti ja palautettu dokumentti on sisällöltään ja laajuudeltaan hyvä.

Assessment criteria, excellent (5)

Yksilö/ryhmä on omaksunut erinomaisesti opintojakson sekä lähdeaineiston sisällön ja osannut hyödyntää näitä työssään tehokkaasti. Yksilö/ryhmä on etsinyt aktiivisesti informaatiota, uusia ratkaisuja ja näkökulmia. Oppimistehtävistä palautetut dokumentit ovat laadultaan ja laajuudeltaan erinomaisia. Ne osoittavat syvää perehtymistä lähdeaineistoihin sekä kykyä soveltaa näistä ammennettuja oppeja tarkoituksenmukaisella tavalla.

Go back to top of page