Skip to main content

Multidisciplinary Network, Safe Life and Permanent Relationships (5 cr)

Code: 7081249-3006

General information


Enrollment
02.12.2022 - 16.02.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2023 - 16.09.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Teaching languages
Finnish
Seats
40 - 65
Degree programmes
Degree Programme in Social Services
Teachers
Niina Vuoristo
Noora Kumpulainen
Laura Närvi
Susanna Virta
Course
7081249
No reservations found for realization 7081249-3006!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

MUUTOKSET MAHDOLLISIA OPINTOJAKSON ALOITUKSEEN ASTI

Moduuli sisältää itsenäisiä ennakkotehtäviä, tiimityöskentelyä ja verkko-opetusta. Työskentely toteutuu torstaisin klo 9.00 - 15.00. Päivien tarkempi aikataulu kuvataan Itslearningissa.

Opintojakso siäktää sekä lähi- että verkkotapaamisia. Verkko-opiskelu toteutuu Zoomin välityksellä.

9.2-16.2. Ennakkotehtävä Lapsen asema erossa tunnille

16.2.2023 klo 9.00 - 15.00 Tiimitehtävät ja luento Lapsen asema erossa / SV
*****************************************************************************
23.2.2023 klo 9.00 - 15.00 Mentalisaatio / LN
******************************************************************************
2.3.2023 klo 9.00 -15.00 Systeeminen työote perheiden palveluissa / LN
**********************************************************************************
9.3.203 klo 8.00 - 16.00 VERKOSSA MONIA -Terhyn yhteinen moniammatillinen päivä, systeeminen työote ja rajapintatyöskentely. Lapsen kaltoinkohtelun tunnistaminen, puheeksiotto ja palveluohjaus. / LN, NK, SV, NV

Objective

Student
- forms a view of his/her own role in a multifunctional working environment.

Content

Content
- early education, preschool and school, the learning institution supporting the welfare of children and the youth
- support for parenting and partnerships, divorces
- mentalization
- special level support and consultation (cf. child welfare notifications), disembarked services; working on
interfaces
- systematic work approach on the interfaces of basic services / repairing services

Teaching methods

Yksilöoppiminen
Luento-opetusperusteinen

Exam schedules

8.3. - 9.3.2022 Tentti verkossa
Tenttimateriaali:
-Viinikka, A. (toim.) 2014. Mentalisaatio perheiden kohtaamisessa. Mannerheimin Lastensuojeluliitto. Helsinki
- Leena Turja: Lapset osallisina - Kohti uutta varhaiskasvatuskulttuuria Luettavissa: https://eceaf.org/wp-content/uploads/2014/03/2011-3-Turja.pdf

Jakson viimeinen uusintatentti 11.5.2022 kello 8.00-18.00

Pedagogic approaches and sustainable development

Tutkiva oppiminen

Student workload

Lähiopetus ja ennakkotehtävät 2 op
Tentti 2 op
Portfolion työstäminen 1 op

Evaluation methods and criteria

Opintojakson hyväksytty suoritus edellyttää 100 % läsnäoloa, josta 50 % tulee osallistua lähiopetukseen ja 50 % voi tehdä korvaavana tehtävänä. Poissaolon korvaavana tehtävänä opiskelija kirjoittaa reflektiivisen esseen ko. opetuksen aiheesta esseemuodossa.
Poissaolon korvaava tehtävä tulee palauttaa 15.3.2022 mennessä, tämän jälkeen korvaavia tehtäviä ei oteta vastaan. Poissaolo korvataan osallistumalla kevät 2023 toteutuksen vastaavaan opetukseen.
Tiimityöskentelyyn osallistuminen edellyttää ennakkotehtävän palauttamista ennen tiimityöskentelyn toteutumista. Ennakkotehtävät tulee palauttaa 13.3.2022 mennessä, tämän jälkeen ennakkotehtäviä ei oteta vastaan. Ennakkotehtävä tehdään kevät 2023 toteutuksen mukaisesti.

Go back to top of page