Diagnostic measurements and analysis (5 cr)
Code: TE00BO35-3003
General information
- Enrollment
-
01.12.2022 - 14.02.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
31.01.2023 - 28.05.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Kemiantekniikan koulutus
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
- Diagnostisten mittausten periaate (in vitro diagnostiikka)
- Mittaustulosten analysointimenetelmät
- Diagnostisen mittausten käytännön sovellukset
Kurssi sisältää sekä teoriaopintoja että laboratorioharjoituksia.
Lähipäivät totetutetaan 31.1, 2.3, 30.3 ja 2.5
Objective
Participants are able to describe specific features of diagnostic measurements and analyses, related apparatus, equipment and techniques.
Participants are are to describe and perform the most important diagnostic analyses.
Content
An introduction to the basic principles of selected diagnostic measurements and analyses.
Materials
Oppimateriaali on saatavilla kurssin Itslearning -alustalla.
Teaching methods
- Kirjalliseen aineistoon perustuva itseohjautuva oppiminen (oppimistehtävät)
- Kontaktipäivät
--- Ryhmätehtävän esittäminen
--- laboratoriotyöskentely
--- Asiantuntijaluennot teollisuudesta
--- Yritysvierailu
- Muiden opiskelijoiden palauttamiin oppimistehtäviin perehtyminen ja vertaispalautteen antaminen näistä.
- Oman oppimisen arviointi
Exam schedules
Arviointi perustuu arvioitaviin oppimistehtäviin.
Pedagogic approaches and sustainable development
-Ryhmissä ja itsenäisesti tapahtuva työskentely
-Erilaiset oppimistehtävät
-Laboratoriotyöskentely
Completion alternatives
-
Student workload
Lisäksi on varattu aikaa ryhmissä / itsenäisesti työskentelyyn ja oppimistehtävien suorittamiseen.
Evaluation methods and criteria
Arviointi perustuu arvioitaviin oppimistehtäviin.
Tehtäviin annetaan tehtäväkohtaiset arviointikriteerit opintojakson alussa.
Failed (0)
Oppimistehtäviä ei ole palautettu hyväksytysti.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Oppimistehtävät on tehty tehtävänannon mukaisesti, mutta on toteutettu sisällöltään ja laajuudeltaan suppeasti.
Assessment criteria, good (3-4)
Yksilö/ryhmä on omaksunut opintojakson ja lähdeaineiston keskeisen sisällön ja osannut hyödyntää näitä oppimistehtävien laatimisessa. Tehtävät ovat tehty tehtävänannon mukaisesti ja palautetut dokumentit ovat sisällöltään ja laajuudeltaan hyviä.
Assessment criteria, excellent (5)
Yksilö/ryhmä on omaksunut erinomaisesti opintojakson sekä lähdeaineiston sisällön ja osannut hyödyntää näitä työssään tehokkaasti. Yksilö/ryhmä on etsinyt aktiivisesti informaatiota, uusia ratkaisuja ja näkökulmia. Oppimistehtävistä palautetut dokumentit ovat laadultaan ja laajuudeltaan erinomaisia. Ne osoittavat syvää perehtymistä lähdeaineistoihin sekä kykyä soveltaa lähdeainoistoja tarkoituksenmukaisella tavalla.
Further information
Opintojakso sisältää ennakkotehtävän