Skip to main content

Diagnostic measurements and analysis (5 cr)

Code: TE00BO35-3003

General information


Enrollment
01.12.2022 - 14.02.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
31.01.2023 - 28.05.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Kemiantekniikan koulutus
Teachers
Kari Haajanen
Sari Airenne
Teacher in charge
Sari Airenne
Course
TE00BO35
No reservations found for realization TE00BO35-3003!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

- Diagnostisten mittausten periaate (in vitro diagnostiikka)
- Mittaustulosten analysointimenetelmät
- Diagnostisen mittausten käytännön sovellukset


Kurssi sisältää sekä teoriaopintoja että laboratorioharjoituksia.

Lähipäivät totetutetaan 31.1, 2.3, 30.3 ja 2.5

Objective

Participants are able to describe specific features of diagnostic measurements and analyses, related apparatus, equipment and techniques.
Participants are are to describe and perform the most important diagnostic analyses.

Content

An introduction to the basic principles of selected diagnostic measurements and analyses.

Materials

Oppimateriaali on saatavilla kurssin Itslearning -alustalla.

Teaching methods

- Kirjalliseen aineistoon perustuva itseohjautuva oppiminen (oppimistehtävät)
- Kontaktipäivät
--- Ryhmätehtävän esittäminen
--- laboratoriotyöskentely
--- Asiantuntijaluennot teollisuudesta
--- Yritysvierailu

- Muiden opiskelijoiden palauttamiin oppimistehtäviin perehtyminen ja vertaispalautteen antaminen näistä.
- Oman oppimisen arviointi

Exam schedules

Arviointi perustuu arvioitaviin oppimistehtäviin.

Pedagogic approaches and sustainable development

-Ryhmissä ja itsenäisesti tapahtuva työskentely
-Erilaiset oppimistehtävät
-Laboratoriotyöskentely

Completion alternatives

-

Student workload

Lisäksi on varattu aikaa ryhmissä / itsenäisesti työskentelyyn ja oppimistehtävien suorittamiseen.

Evaluation methods and criteria

Arviointi perustuu arvioitaviin oppimistehtäviin.
Tehtäviin annetaan tehtäväkohtaiset arviointikriteerit opintojakson alussa.

Failed (0)

Oppimistehtäviä ei ole palautettu hyväksytysti.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Oppimistehtävät on tehty tehtävänannon mukaisesti, mutta on toteutettu sisällöltään ja laajuudeltaan suppeasti.

Assessment criteria, good (3-4)

Yksilö/ryhmä on omaksunut opintojakson ja lähdeaineiston keskeisen sisällön ja osannut hyödyntää näitä oppimistehtävien laatimisessa. Tehtävät ovat tehty tehtävänannon mukaisesti ja palautetut dokumentit ovat sisällöltään ja laajuudeltaan hyviä.

Assessment criteria, excellent (5)

Yksilö/ryhmä on omaksunut erinomaisesti opintojakson sekä lähdeaineiston sisällön ja osannut hyödyntää näitä työssään tehokkaasti. Yksilö/ryhmä on etsinyt aktiivisesti informaatiota, uusia ratkaisuja ja näkökulmia. Oppimistehtävistä palautetut dokumentit ovat laadultaan ja laajuudeltaan erinomaisia. Ne osoittavat syvää perehtymistä lähdeaineistoihin sekä kykyä soveltaa lähdeainoistoja tarkoituksenmukaisella tavalla.

Further information

Opintojakso sisältää ennakkotehtävän

Go back to top of page