Skip to main content

Marketing (5cr)

Code: 3010680-1004

General information


Timing
01.08.2015 - 31.12.2015
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 50
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Timo Luukka
Olli-Pekka Lehtisalo
Course
3010680

Unfortunately, no reservations were found for the realization Marketing 3010680-1004. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

H-5

Objective

Opiskelija ymmärtää markkinoinnin peruskäsitteet ja toimintaympäristön sekä sisäistää markkinoinnin merkityksen keskeisenä yritystoimintona. Hän tuntee markkinoinnin kannattavuuteen vaikuttavat seikat ja osaa soveltaa markkinointiajattelua yrityksen tai yhteisön päätöksenteossa.

Content

Content:- Customer-oriented marketing- External and Internal environment- Consumer behaviour and segmentation- Service and industry marketing

Go back to top of page