Skip to main content

Marketing (5 cr)

Code: 3010680-1004

General information


Timing
01.08.2015 - 31.12.2015
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
5 - 50
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Timo Luukka
Olli-Pekka Lehtisalo
Course
3010680
No reservations found for realization 3010680-1004!

Evaluation scale

H-5

Objective

Opiskelija ymmärtää markkinoinnin peruskäsitteet ja toimintaympäristön sekä sisäistää markkinoinnin merkityksen keskeisenä yritystoimintona. Hän tuntee markkinoinnin kannattavuuteen vaikuttavat seikat ja osaa soveltaa markkinointiajattelua yrityksen tai yhteisön päätöksenteossa.

Content

Content:- Customer-oriented marketing- External and Internal environment- Consumer behaviour and segmentation- Service and industry marketing

Go back to top of page