Markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3010680-1004
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.08.2015 - 31.12.2015
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tekniikka ja liiketoiminta
- Toimipiste
- Kupittaan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 5 - 50
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Timo Luukka
- Olli-Pekka Lehtisalo
- Opintojakso
- 3010680
Toteutukselle 3010680-1004 ei löytynyt varauksia!
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin peruskäsitteet ja toimintaympäristön sekä sisäistää markkinoinnin merkityksen keskeisenä yritystoimintona. Hän tuntee markkinoinnin kannattavuuteen vaikuttavat seikat ja osaa soveltaa markkinointiajattelua yrityksen tai yhteisön päätöksenteossa.
Sisältö
Sisältö:- Nykyaikainen markkinointiajattelu- Ulkoinen ja sisäinen toimintaympäristö- Ostokäyttäytyminen ja segmentointi- Kilpailukeinot- Markkinoinnin suunnitteluprosessi