Market Research (5cr)
Code: 3011662-3003
General information
- Enrollment
- 02.12.2019 - 29.02.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 06.03.2020 - 22.05.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 10 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Ari Jolkkonen
- Course
- 3011662
Unfortunately, no reservations were found for the realization Market Research 3011662-3003. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
- Markkinatutkimuksen hyödyt ja käyttötarkoitukset
- Markkinatutkimuksen toteuttamisen vaihtoehtoja
- Erilaisia lähestymistapoja, menetelmiä ja aineistoja
- Kyselytutkimuksen laadinnan, analysoinnin ja raportoinnin työkalut
- Markkinatutkimuksen toteuttamisen ja hyödyntämisen ongelmakohdat
Objective
Student is able to
- plan market research
- select suitable research methods and use them
- select suitable information acquisition methods
- interpret market information, analyze market information, and interpret the results of the analysis.
Content
Research plan
Methods, tools, and information sources for market research
Interpretation, analysis, and use of market information
Materials
Oppimateriaali ilmoitetaan / valitaan kurssin alussa.
Teaching methods
Opetusmenetelminä ovat luennot, harjoitukset, itsenäinen opiskelu.
Exam schedules
Tentin ajankohta sovitaan opintojakson alussa. Hylätyn tenttisuorituksen voi uusia. Uusintatentti järjestetään tarvittaessa kaksi kertaa.
Pedagogic approaches and sustainable development
Opetusmenetelminä ovat luennot, harjoitukset, itsenäinen opiskelu.
Completion alternatives
VAVA-jakso, joten ei valinnaisia suoritustapoja.
Student workload
Markkinatutkimuksen menetelmien opiskelu ja harjoittelu. Opintojakson laajuus 5 op, mikä vastaa noin 135 tunnin työpanosta.
Evaluation methods and criteria
Osaaminen osoitetaan tentillä ja harjoitustyöllä.
Arvioinnin kohteena on markkinatutkimuksen perusteiden tuntemus, kyky määritellä tutkimustehtävä ja suunnitella sen ratkaisutapoja, kyky käyttää erilaisia tutkimusaineiston kokoamismenetelmiä, kyky tuottaa kuvailuja ja analyyseja tutkimusaineistosta sekä kuvailujen ja analyysien raportointikyky
Failed (0)
Tentintehtävien ja / tai harjoitusten suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa tentin ja harjoitusten suorittamisen minikyvyt, mutta kyvyissä on huomattavia puutteita.
Assessment criteria, good (3-4)
Tentti ja harjoitukset on hyvin tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin tehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita.
Assessment criteria, excellent (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita.