Skip to main content

Business Models and Marketing (5 cr)

Code: 3011665-3010

General information


Enrollment

01.06.2023 - 28.08.2023

Timing

04.09.2023 - 12.11.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Engineering and Business

Campus

Lemminkäisenkatu

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Degree Programme in Business

Teachers

  • Marianne Renvall

Groups

  • PLIITS21mar
    PLIITS21mar
  • 11.09.2023 13:00 - 16:00, Liiketoimintamallit ja markkinointi 3011665-3010
  • 18.09.2023 13:00 - 16:00, Liiketoimintamallit ja markkinointi 3011665-3010
  • 25.09.2023 13:00 - 16:00, Liiketoimintamallit ja markkinointi 3011665-3010
  • 02.10.2023 13:00 - 16:00, Liiketoimintamallit ja markkinointi 3011665-3010
  • 09.10.2023 11:00 - 12:00, Liiketoimintamallit ja markkinointi
  • 09.10.2023 13:00 - 16:00, Liiketoimintamallit ja markkinointi 3011665-3010
  • 23.10.2023 13:00 - 16:00, Liiketoimintamallit ja markkinointi 3011665-3010
  • 30.10.2023 11:00 - 12:00, Liiketoimintamallit ja markkinointi
  • 30.10.2023 13:00 - 16:00, Liiketoimintamallit ja markkinointi 3011665-3010
  • 06.11.2023 13:00 - 16:00, Liiketoimintamallit ja markkinointi 3011665-3010

Objective

Having completed the course, the student is able to
- define the business models and operations of an enterprise
- define the role of marketing planning and leadership
- assess and utilize the immaterial and material resources in marketing

Content

- Methods of assessing the business models
- Disciplines of marketing management
- Marketing planning process
- Role of immaterial resources in marketing

Evaluation scale

H-5