Skip to main content

Customer Service (2 cr)

Code: TE00BQ51-3009

General information


Enrollment

02.12.2023 - 12.01.2024

Timing

01.01.2024 - 24.05.2024

Number of ECTS credits allocated

2 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Engineering and Business

Campus

Kupittaa Campus

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Degree Programme in Automotive and Transportation Engineering

Teachers

  • Heidi Kurvinen

Groups

  • PAUTOS23B
    PAUTOS23B
  • 12.01.2024 12:00 - 14:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3009
  • 19.01.2024 12:00 - 14:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3009
  • 26.01.2024 12:00 - 14:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3009
  • 02.02.2024 12:00 - 14:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3009
  • 16.02.2024 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3009
  • 01.03.2024 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3009
  • 15.03.2024 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3009
  • 22.03.2024 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3009
  • 05.04.2024 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3009
  • 12.04.2024 12:00 - 15:00, Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito TE00BQ51-3009
  • 19.04.2024 11:30 - 15:30, Tentti TE00BQ51-3008 jaTE00BQ51-3009 Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito
  • 29.04.2024 11:30 - 15:00, Uusintatentti / Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito
  • 13.05.2024 11:30 - 15:30, Uusintatentti Asiakaspalvelu ja asiakkuuksien hoito

Objective

customer service
custumer behavior
customer experience

Content

customer service
custumer behavior
customer experience

Evaluation scale

H-5