Workplace Communication (3 cr)
Code: KH00BY85-3015
General information
- Enrollment
-
20.12.2023 - 14.01.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
08.01.2024 - 16.04.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Automotive and Transportation Engineering
Realization has 2 reservations. Total duration of reservations is 4 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 09.04.2024 time 10:00 - 12:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3015 |
EDU_4025
Bonsdorff (14 hlö)
|
Tue 16.04.2024 time 10:00 - 12:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3015 |
EDU_4025
Bonsdorff (14 hlö)
|
Evaluation scale
H-5
Objective
The student is able to act in a purposeful way in communicating and interacting in working life situations. He/she is able to take into consideration the receiver, the situation and the demands of the field and to communicate in an analytical, understandable and convincing manner.
The student is able and willing to develop his/her skills in the Finnish language and communication as part of his/her professional competence.
Content
Principles of writing in a formal style
Oral communication
Organizational communication
Materials
Opintojakson materiaali on saatavilla Itslearning-työtilassa.
Student workload
Opintojakso sisältää yhteensä 24 tuntia lähiopetusta kampuksella. Lähiopetuksen lisäksi itsenäiseen työskentelyyn on varattu noin 57 tuntia tiedonhankintaan ja lähdemateriaalien lukemiseen sekä niihin pohjautuvan tutkimusraportin kirjoittamiseen ja esityksen suunnitteluun.
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin perustana on aktiivinen osallistuminen lähitapaamisten työskentelyyn ja keskusteluun sekä itsenäisesti tehtävä, lähdemateriaaliin pohjautuva tutkimusraportti ja siihen liittyvä suullinen esitys.
Failed (0)
Opiskelija ei osallistu lähitapaamisiin eikä tee vaadittuja tehtäviä.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija tietää, mikä on viestinnän merkitys työyhteisössä. Hän pystyy kirjoittamaan aiheesta ohjeiden mukaisen lähdemateriaaliin pohjautuvan tutkimusraportin sekä osallistuu lähitapaamisiin ja keskusteluun osittain.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija tietää ja ymmärtää, mikä on viestinnän merkitys työyhteisössä. Hän pystyy kirjoittamaan ohjeiden mukaisen ja lähdemateriaalia hyvin hyödyntävän tutkimusraportin. Opiskelija asennoituu viestintään positiivisesti sekä osallistuu lähitapaamisten työskentelyyn ja keskusteluun aktiivisesti.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija tietää ja ymmärtää, mikä on viestinnän merkitys työyhteisössä, ja innostuu pohtimaan viestintää käytännössä esimerkiksi omassa arjessaan. Hän pystyy suunnittelemaan ja kirjoittamaan ohjeiden mukaisen ja erinomaisella tavalla lähdemateriaalia hyödyntävän tutkimusraportin. Opiskelija asennoituu viestintään erittäin positiivisesti sekä osallistuu lähitapaamisten työskentelyyn ja keskusteluun motivoituneena ja tavoitteellisesti.