Dance teachers professional growth 2 (1 cr)
Code: KU00CJ82-3002
General information
- Enrollment
- 19.08.2024 - 31.12.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 02.09.2024 - 30.05.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Arts Academy
- Campus
- Linnankatu Arts Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Performing Arts, Dance Teacher
- Teachers
- Heidi Alppirinne
- Course
- KU00CJ82
Realization has 15 reservations. Total duration of reservations is 24 h 30 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 02.09.2024 time 13:15 - 14:45 (1 h 30 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3003, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 3 KU00CJ83-3001, Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3263 |
LIN_Tanssi 1
Tanssi 1 harjoitussali (Linnankadun puoli)
|
Mon 02.09.2024 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002 |
LIN_Tanssi 2
Tanssi 2 esityssali (Joen puoli)
|
Fri 06.09.2024 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
HOPS-keskustelut, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002 |
Pöhinä
|
Wed 11.09.2024 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
HOPS-keskustelut, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002 |
Tanssin toimisto
|
Fri 04.10.2024 time 15:00 - 15:30 (0 h 30 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002 |
LIN_H330
Teoriatila
LIN_H319 Teoriatila |
Wed 11.12.2024 time 13:30 - 16:30 (3 h 0 min) |
Ryhmisten kenraali, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002 |
Köysiteatteri
|
Mon 16.12.2024 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
Ryhmänohjaus opintopsykologin ja opinto-ohjaajan kanssa / Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002 |
LIN_H330
Teoriatila
LIN_H319 Teoriatila |
Tue 17.12.2024 time 13:15 - 14:45 (1 h 30 min) |
Baletin ja nykytanssin opetusharjoittelun purku |
LIN_Tanssi 1
Tanssi 1 harjoitussali (Linnankadun puoli)
|
Wed 18.12.2024 time 13:15 - 16:30 (3 h 15 min) |
Ryhmäkoreografioiden palautekeskustelu, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3003 |
Jokisali (tanssi 2)
|
Wed 08.01.2025 time 13:15 - 14:00 (0 h 45 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002 |
LIN_Tanssi 2
Tanssi 2 esityssali (Joen puoli)
|
Thu 24.04.2025 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 3 KU00CJ83-3001, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3003 |
LIN_H319
Teoriatila
LIN_H330 Teoriatila |
Tue 29.04.2025 time 13:15 - 14:45 (1 h 30 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002 |
LIN_H319
Teoriatila
LIN_H330 Teoriatila |
Mon 05.05.2025 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 3 KU00CJ83-3001, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3003 |
TKÅ
|
Mon 12.05.2025 time 15:00 - 16:30 (1 h 30 min) |
Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 3 KU00CJ83-3001, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3003 |
LIN_H319
Teoriatila
LIN_H330 Teoriatila |
Fri 30.05.2025 time 12:00 - 14:00 (2 h 0 min) |
VALMIS! -juhla / Korkeakouluopiskelu- ja työelämätaidot 5 1002358-3263, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 1 KU00CJ81-3003, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 2 KU00CJ82-3002, Tanssinopettajan ammatillinen kasvu 3 KU00CJ83-3001 |
Sigyn
|
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Content scheduling
Ammatillisen kasvun tukeminen, osallistuminen AMK:n lukuvuoden avajaisiin, sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin osallistuminen sekä osallistuminen hops-keskusteluihin, 3.vsk:n ryhmäkoreografioiden kenraaliharjoitukseen ja purkukeskusteluun, 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja 4.vsk:n Sadonkorjuupäiville.
Lähiopetuksen teemoina mm.
- työelämätaidot
- yrittäjyys
- taiteilijana sosiaali- ja terveysalalla
- ammatti-identiteetti
Ajoitus: Opintojen 2.lukuvuosi, lähiopetus annetun työohjelman mukaan.
Objective
The student learns to evaluate and develop his/her study skills and professional competence.
Course targets
Higher education study skills
- The student can plan his/her studies and recognise development needs in his/her study skills and time management
- The student can study in different learning environments
- The student can evaluate his/her actions in higher education studies and in developing as an expert
- The student gives feedback through the student barometre questionnaire
ISP
- Based on the curriculum, the student can update his/her individual study plan
Content
Higher education study skills
- Inner entrepreneurship and goal-orientation
- teamwork skills
- keeping to a schedule
- giving and receiving feedback
- Innovation pedagogy
- classroom studies
- online learning environments
- working life oriented learning environments
- broaching a subject and getting help from different guidance actors
- developing into an expert
ISP
- competence paths
- practical training (the important of the practical training place in career planning, applying for a training place, evaluation of the realization)
- working life skills
- strengthening the professional identity
- the significance of career planning
- development discussion
- internationality as a part of the studies
Teaching methods
Lähioppiminen, keskustelut, oppimispäiväkirja, oppimistehtävät, vierailut, vertaispalautteet, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen.
Pedagogic approaches and sustainable development
Lähiopetus, itsenäinen työskentely, oppimistehtävät, keskustelut, vierailut, seminaari, digioppiminen.
Student workload
27h opiskelijan työtä. Oppimistehtävät annetaan jakson aikana.
Assessment criteria, approved/failed
Hyväksytty
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen 3.vsk:n ryhmäkoreografioiden kenraaliharjoitukseen ja purkukeskusteluun. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja 4.vsk:n Sadonkorjuupäiville.
Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä ja/tai Sadonkorjuupäiville, 3.vsk:n ryhmäkoreografioiden kenraaliharjoitukseen ja purkukeskusteluun tai nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ei ole osallistuttu.
Evaluation methods and criteria
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen 3.vsk:n ryhmäkoreografioiden kenraaliharjoitukseen ja purkukeskusteluun. Osallistuminen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja 4.vsk:n Sadonkorjuupäiville.