Workplace Communication (3 cr)
Code: KH00BY85-3021
General information
- Enrollment
- 02.12.2024 - 14.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 14.01.2025 - 06.04.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 cr
- Local portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Turku University of Applied Sciences
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 35
- Degree programmes
- Degree Programme in Automotive and Transportation Engineering
Realization has 9 reservations. Total duration of reservations is 18 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 14.01.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3021 |
EDU_3002
Henrik muunto byod
|
Tue 21.01.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3021 |
EDU_3002
Henrik muunto byod
|
Tue 28.01.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3021 |
EDU_2002
Ivar muunto byod
|
Tue 04.02.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3021 |
EDU_3002
Henrik muunto byod
|
Tue 11.02.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3021 |
EDU_3002
Henrik muunto byod
|
Tue 25.02.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3021 |
EDU_2002
Ivar muunto byod
|
Tue 11.03.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3021 |
EDU_2027
Frans muunto byod
|
Tue 18.03.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3021 |
EDU_3068
Ryhmätyö (6 hlö)
|
Tue 25.03.2025 time 08:00 - 10:00 (2 h 0 min) |
Työyhteisöviestintä KH00BY85-3021 |
EDU_4025
Bonsdorff (14 hlö)
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opetus toteutetaan lukujärjestyksen mukaisesti kampuksella.
Objective
The student is able to act in a purposeful way in communicating and interacting in working life situations. He/she is able to take into consideration the receiver, the situation and the demands of the field and to communicate in an analytical, understandable and convincing manner.
The student is able and willing to develop his/her skills in the Finnish language and communication as part of his/her professional competence.
Content
Principles of writing in a formal style
Oral communication
Organizational communication
Materials
Opintojakson materiaali on saatavilla Itslearning-työympäristössä.
Teaching methods
Opintojaksolla keskitytään työyhteisöviestinnän eri osa-alueisiin ja raportointiin. Työyhteisöviestinnästä sekä omista kokemuksista ja näkemyksistä keskustellaan yhteisissä tapaamisissa.
Student workload
Opintojakso sisältää yhteensä 24 tuntia opetusta. Itsenäiseen työskentelyyn on varattu noin 57 tuntia tiedonhankintaan ja lähdemateriaalien lukemiseen sekä niihin pohjautuvan tutkimusraportin kirjoittamiseen ja esityksen suunnitteluun.
Evaluation methods and criteria
Arvioinnin perustana on opiskelijan osallistuminen tapaamisten työskentelyyn ja keskusteluun (20 %) sekä itsenäisesti tehtävä, teoria- ja tutkimuskirjallisuuteen pohjautuva raportti (40 %) ja suullinen esitys (40 %).
Failed (0)
Opiskelija ei osallistu tapaamisiin eikä tee vaadittuja tehtäviä aikataulun mukaisesti. Opiskelijan ilmoittautuminen opintojaksolle poistetaan viimeistään kuukauden kuluttua, jos hänellä ei ole näyttöä osallistua yhteiseen keskusteluun työyhteisöviestinnän merkityksestä.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija pystyy kirjoittamaan työyhteisöviestinnästä ohjeiden mukaisen lähdemateriaaliin pohjautuvan tutkimusraportin ja pitämään sen pohjalta suullisen esityksen. Hän osallistuu tapaamisiin ja keskusteluun osittain.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija tietää, mikä on viestinnän merkitys työyhteisössä. Hän pystyy kirjoittamaan ohjeiden mukaisen ja teoriakirjallisuutta hyvin hyödyntävän tutkimusraportin sekä pitämään sen pohjalta suullisen esityksen sovitussa aikataulussa. Opiskelija asennoituu viestintään positiivisesti sekä osallistuu tapaamisten työskentelyyn ja keskusteluun aktiivisesti.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija tietää ja ymmärtää, mikä on viestinnän merkitys työyhteisössä ja innostuu pohtimaan viestintää käytännössä omassa arjessaan. Hän pystyy suunnittelemaan ja kirjoittamaan ohjeiden mukaisen ja erinomaisella tavalla teoriakirjallisuutta hyödyntävän tutkimusraportin. Opiskelija asennoituu viestintään erittäin positiivisesti sekä osallistuu tapaamisten työskentelyyn ja keskusteluun motivoituneena ja tavoitteellisesti.
Further information
Opintojakson ensisijaisena viestintäkanavana pidetään Itslearning-työtilaa.