Skip to main content

Success Factors in Content Marketing: Content Production (5 cr)

Code: KH00CO77-3002

General information


Enrollment
01.12.2024 - 20.03.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
13.03.2025 - 08.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Janne Granfors
Course
KH00CO77

Realization has 8 reservations. Total duration of reservations is 24 h 0 min.

Time Topic Location
Thu 13.03.2025 time 13:00 - 16:00
(3 h 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
EDU_1001 Dromberg Esitystila byod
Thu 20.03.2025 time 13:00 - 16:00
(3 h 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
LEM_B164 Tapio muunto
Fri 28.03.2025 time 08:00 - 11:00
(3 h 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
EDU_3034 Helena muunto byod
Thu 03.04.2025 time 14:00 - 17:00
(3 h 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
LEM_A177 IT-tila Saccharomyces - koneilla
Thu 10.04.2025 time 14:00 - 17:00
(3 h 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
LEM_A177 IT-tila Saccharomyces - koneilla
Wed 16.04.2025 time 08:00 - 11:00
(3 h 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
EDU_3034 Helena muunto byod
Wed 23.04.2025 time 08:00 - 11:00
(3 h 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
EDU_3001 Kaarle muunto byod
Wed 07.05.2025 time 09:00 - 12:00
(3 h 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
ICT_C1035_Delta DELTA
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opetuksen teemat
- Sisällön generointi tekoälyn avulla
- Somen käyttö sisältömarkkinoinnissa
- Uutiskirje
- Visuaalisuuden merkitys: kuvamaailma
- Videomarkkinointi ja -tuotanto
- Työelämä-case: sisällöntuotanto käytännössä

Lähiopetuskertoja on yhteensä kahdeksan ja niiden pituus on 3 h.

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- osaa hyödyntää sosiaalista mediaa ja uutiskirjeitä sisältöjen jaossa.
- ymmärtää visuaalisuuden merkityksen sisällöntuotannossa.
- tietää videomarkkinoinnin perusteet ja osaa tuottaa tarkoituksenmukaista videosisältöä.
- tuntee sisältömarkkinoinnin trendejä

Content

- sosiaalisen median ja uutiskirjeen hyödyntäminen sisältöjen jaossa
- visuaalisuus sisällöntuotannossa
- videomarkkinoinnin perusteet ja videosisällön tuottaminen

Materials

- Luentomateriaalit
- Artikkelit, verkkosivustot
- Omat muistiinpanot

Teaching methods

- Lähiopetus
- Yksilötehtävät
- Ryhmätyöt
- Työelämäprojekti
- Vierailijaluento

Exam schedules

Ei tenttiä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Innovaatiopedagogiikka:
- tiimioppiminen
- työelämäprojekti/case-oppiminen
- digitaalisten työvälineiden käyttö

Completion alternatives

-

Student workload

- Lähiopetuskerrat 8x3 h = 24 h
- Ryhmätyöt 70 h
- Yksilötyöt ja itsenäinen opiskelu 41 h

Yhteensä 135 tuntia.

Evaluation methods and criteria

Arvosanan muodostuminen:

Yksilötehtävät
yksilötehtävä 1: uutiskirje (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
yksilötehtävä 2: some (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
itse- ja vertaisarviointi (osana aktiivisuuden arviointia)

Ryhmätehtävät
ryhmätehtävä 1: tarinallistaminen (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
ryhmätehtävä 2: video (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)

Ryhmätyössä käytössä opettajan arvioinnin lisäksi ryhmän sisäinen vertaisarviointi, jolla on vaikutusta opiskelijan henkilökohtaiseen ryhmätyöarvosanaan. Esim. vaikka ryhmä saisi tehtävästä arvosanaksi 4, passiivinen opiskelija saattaa saada arvosanan 3.

Opiskelijan aktiivisuuden taso kurssilla voi nostaa tai laskea arvosanaa. Ei vain arvosanan, vaan myös oppimisen kannalta,osallistuminen opetukseen on tärkeää.

Failed (0)

Kurssin läpäiseminen edellyttää läsnäoloa vähintään 50 % lähiopetuskerroista.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo 1 - 2,4. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Assessment criteria, good (3-4)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo 2,5 - 4,4. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Assessment criteria, excellent (5)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo 4,5 tai enemmän. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Further information

Itslearning ja sähköposti.

Go back to top of page