Siirry suoraan sisältöön

Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto (5 op)

Toteutuksen tunnus: KH00CO77-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2024 - 20.03.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.03.2025 - 08.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tekniikka ja liiketoiminta
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Janne Granfors
Ryhmät
PLIITS23MAR
PLIITS23MAR
Opintojakso
KH00CO77

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 24 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 13.03.2025 klo 13:00 - 16:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
EDU_1001 Dromberg Esitystila byod
To 20.03.2025 klo 13:00 - 16:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
LEM_B164 Tapio muunto
Pe 28.03.2025 klo 08:00 - 11:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
EDU_3034 Helena muunto byod
To 03.04.2025 klo 14:00 - 17:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
LEM_A177 IT-tila Saccharomyces - koneilla
To 10.04.2025 klo 14:00 - 17:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
LEM_A177 IT-tila Saccharomyces - koneilla
Ke 16.04.2025 klo 08:00 - 11:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
EDU_3034 Helena muunto byod
Ke 23.04.2025 klo 08:00 - 11:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
EDU_3001 Kaarle muunto byod
Ke 07.05.2025 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Sisältömarkkinoinnin menestystekijät: sisällöntuotanto KH00CO77-3002
ICT_C1035_Delta DELTA
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Opetuksen teemat
- Sisällön generointi tekoälyn avulla
- Somen käyttö sisältömarkkinoinnissa
- Uutiskirje
- Visuaalisuuden merkitys: kuvamaailma
- Videomarkkinointi ja -tuotanto
- Työelämä-case: sisällöntuotanto käytännössä

Lähiopetuskertoja on yhteensä kahdeksan ja niiden pituus on 3 h.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- osaa hyödyntää sosiaalista mediaa ja uutiskirjeitä sisältöjen jaossa.
- ymmärtää visuaalisuuden merkityksen sisällöntuotannossa.
- tietää videomarkkinoinnin perusteet ja osaa tuottaa tarkoituksenmukaista videosisältöä.
- tuntee sisältömarkkinoinnin trendejä

Sisältö

- sosiaalisen median ja uutiskirjeen hyödyntäminen sisältöjen jaossa
- visuaalisuus sisällöntuotannossa
- videomarkkinoinnin perusteet ja videosisällön tuottaminen

Oppimateriaalit

- Luentomateriaalit
- Artikkelit, verkkosivustot
- Omat muistiinpanot

Opetusmenetelmät

- Lähiopetus
- Yksilötehtävät
- Ryhmätyöt
- Työelämäprojekti
- Vierailijaluento

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Innovaatiopedagogiikka:
- tiimioppiminen
- työelämäprojekti/case-oppiminen
- digitaalisten työvälineiden käyttö

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

- Lähiopetuskerrat 8x3 h = 24 h
- Ryhmätyöt 70 h
- Yksilötyöt ja itsenäinen opiskelu 41 h

Yhteensä 135 tuntia.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvosanan muodostuminen:

Yksilötehtävät
yksilötehtävä 1: uutiskirje (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
yksilötehtävä 2: some (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
itse- ja vertaisarviointi (osana aktiivisuuden arviointia)

Ryhmätehtävät
ryhmätehtävä 1: tarinallistaminen (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)
ryhmätehtävä 2: video (asteikko 0-5, painoarvo 25 %)

Ryhmätyössä käytössä opettajan arvioinnin lisäksi ryhmän sisäinen vertaisarviointi, jolla on vaikutusta opiskelijan henkilökohtaiseen ryhmätyöarvosanaan. Esim. vaikka ryhmä saisi tehtävästä arvosanaksi 4, passiivinen opiskelija saattaa saada arvosanan 3.

Opiskelijan aktiivisuuden taso kurssilla voi nostaa tai laskea arvosanaa. Ei vain arvosanan, vaan myös oppimisen kannalta,osallistuminen opetukseen on tärkeää.

Hylätty (0)

Kurssin läpäiseminen edellyttää läsnäoloa vähintään 50 % lähiopetuskerroista.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo 1 - 2,4. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo 2,5 - 4,4. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Tehtävien arvosanojen keskiarvo 4,5 tai enemmän. Lisäksi huomioidaan aktiivisuus. Ks. kriteerit yllä "Arvioinnin kohteet, ajoitus ja menetelmät".

Lisätiedot

Itslearning ja sähköposti.

Siirry alkuun