Digital Marketing (5 cr)
Code: 4021110-3006
General information
- Enrollment
- 04.12.2019 - 02.01.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 03.01.2020 - 01.08.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Kai Schleutker
- Course
- 4021110
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
• Toimiminen digitaalisessa markkinassa
• SEO ja SEM
• Sisältömarkkinointi
• Analytiikka
Tammikuu - maaliskuu 2020
Objective
Student understans the concept multi channel marketing. S/he iknows how to manage marketing and customers in digital environment and can apply them in each situtation
Content
- digital business environment
- search engine optimizing
- creating action on the site
- functional site
- building networks in digital environment
Teaching methods
Opintojaksot perustuvat digimarkkinoinnin tavoitteisiin ja keinoihin tutustumiseen sekä tiedon soveltaminen käytännön yrityscaseihin.
Opintojaksojen aikana opiskelijat soveltavat tietoa erityyppisiin case-tehtäviin, joita tehdään pienryhmissä. Ryhmätyössä harjoitellaan ja opitaan myös aktiivista tiedon jakamista ja vuorovaikutusta ryhmän tavoitteiden saavuttamiseksi.
Opintojakso kehittää innovatiivisuutta, aloitekykyä, tiimityötaitoja ja verkostoitumista.
Pedagogic approaches and sustainable development
Oppiminen rakentuu luennoille, tiedon synnyttämisen ja jakamiseen ryhmässä sekä henkilökohtaisen lukuohjelmaan.
Jaksolla pidetään aloitus- ja lopputentti jakson keskeisistä teemoista.
Student workload
Kontaktiopetus 7x4h = noin 30h
tiedonhaku ja kartoitus 30h
case-tehtävät noin 30h
entteihin valmistautuminen noin 40 h
Evaluation methods and criteria
Caset-tehtävät 3 kpl
Henkilökohtainen tentti 2 kpl
Failed (0)
Opiskelija ei
- ymmärrä digitaalisen ympäristön erityispiirteitä tai mahdollisuuksia
- osaa alan termistön perusteita
- osoita halua oppimiseen ja oman ammattitaidon kehittämiseen
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija
- ymmärtää digitaalisen ympäristön erityispiirteet
- osaa hahmottaa sen tarjoamia mahdollisuuksia
- tietää millä keinoilla verkkosivustolle luodaan liikennettä ja sitoutumista
- osaa hakea internetistä markkinointia tukeviä välineitä ja tietoa
- ymmärtää hyvän sisällön merkityksen
- ymmärtää analytiikan tarjoamat mahdollisuuudet
- ymmärtää konversion käsitteen ja konversion kehittämisen merkityksen
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija
- ymmärtää digitaalisen ympäristön erityispiirteet ja osaa soveltaa niitä yksittäisen yrityksen tarpeisiin sopivasti
- osaa soveltaa eri tapoja liikenteen luomiseksi sivustolle
- osaa käyttää oma-aloitteisesti ja luovasti sivuston tasoa ja kampanjoiden laatua kehittäviä mittareita ja muita nettityökaluja
- osaa luoda eri sivustoille ja yrityksille sopivaa sisältöä ja jakaa sitä sopivissa kanavissa
- tunnistaa mielekkäitä analyysin kohteita sivustolla ja kampanjoissa ja ehdottaa niihin parannuksia
Assessment criteria, excellent (5)
Tason 3-4 osaaminen,
minkä lisäksi osaa soveltaa opintojakson tietoa ehdottamalla erilaisiin tarpeisiin ja erilaisille yrityksille toimivia ratkaisuja kokonaisvaltaisesti.
Further information
Toteutus on suunnattu Turun Ammatti-instituutin opiskelijoille.