Skip to main content

Digital Marketing (5 cr)

Code: 4021110-3006

General information


Enrollment
04.12.2019 - 02.01.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
03.01.2020 - 01.08.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Kai Schleutker
Course
4021110
No reservations found for realization 4021110-3006!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

• Toimiminen digitaalisessa markkinassa
• SEO ja SEM
• Sisältömarkkinointi
• Analytiikka

Tammikuu - maaliskuu 2020

Objective

Student understans the concept multi channel marketing. S/he iknows how to manage marketing and customers in digital environment and can apply them in each situtation

Content

- digital business environment
- search engine optimizing
- creating action on the site
- functional site
- building networks in digital environment

Teaching methods

Opintojaksot perustuvat digimarkkinoinnin tavoitteisiin ja keinoihin tutustumiseen sekä tiedon soveltaminen käytännön yrityscaseihin.


Opintojaksojen aikana opiskelijat soveltavat tietoa erityyppisiin case-tehtäviin, joita tehdään pienryhmissä. Ryhmätyössä harjoitellaan ja opitaan myös aktiivista tiedon jakamista ja vuorovaikutusta ryhmän tavoitteiden saavuttamiseksi.

Opintojakso kehittää innovatiivisuutta, aloitekykyä, tiimityötaitoja ja verkostoitumista.

Pedagogic approaches and sustainable development

Oppiminen rakentuu luennoille, tiedon synnyttämisen ja jakamiseen ryhmässä sekä henkilökohtaisen lukuohjelmaan.

Jaksolla pidetään aloitus- ja lopputentti jakson keskeisistä teemoista.

Student workload

Kontaktiopetus 7x4h = noin 30h
tiedonhaku ja kartoitus 30h
case-tehtävät noin 30h
entteihin valmistautuminen noin 40 h

Evaluation methods and criteria

Caset-tehtävät 3 kpl
Henkilökohtainen tentti 2 kpl

Failed (0)

Opiskelija ei

- ymmärrä digitaalisen ympäristön erityispiirteitä tai mahdollisuuksia
- osaa alan termistön perusteita
- osoita halua oppimiseen ja oman ammattitaidon kehittämiseen

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija

- ymmärtää digitaalisen ympäristön erityispiirteet
- osaa hahmottaa sen tarjoamia mahdollisuuksia
- tietää millä keinoilla verkkosivustolle luodaan liikennettä ja sitoutumista
- osaa hakea internetistä markkinointia tukeviä välineitä ja tietoa
- ymmärtää hyvän sisällön merkityksen
- ymmärtää analytiikan tarjoamat mahdollisuuudet
- ymmärtää konversion käsitteen ja konversion kehittämisen merkityksen

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija

- ymmärtää digitaalisen ympäristön erityispiirteet ja osaa soveltaa niitä yksittäisen yrityksen tarpeisiin sopivasti
- osaa soveltaa eri tapoja liikenteen luomiseksi sivustolle
- osaa käyttää oma-aloitteisesti ja luovasti sivuston tasoa ja kampanjoiden laatua kehittäviä mittareita ja muita nettityökaluja
- osaa luoda eri sivustoille ja yrityksille sopivaa sisältöä ja jakaa sitä sopivissa kanavissa
- tunnistaa mielekkäitä analyysin kohteita sivustolla ja kampanjoissa ja ehdottaa niihin parannuksia

Assessment criteria, excellent (5)

Tason 3-4 osaaminen,
minkä lisäksi osaa soveltaa opintojakson tietoa ehdottamalla erilaisiin tarpeisiin ja erilaisille yrityksille toimivia ratkaisuja kokonaisvaltaisesti.

Further information

Toteutus on suunnattu Turun Ammatti-instituutin opiskelijoille.

Go back to top of page