Skip to main content

Brand Management (5cr)

Code: KU00CU60-3001

General information


Enrollment
01.12.2025 - 13.01.2026
Registration for introductions has not started yet.
Timing
20.01.2026 - 28.02.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
4 cr
Virtual portion
1 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Media
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
14 - 20
Degree programmes
Degree Programme in Media Arts
Teachers
Minna Teittinen
Teacher in charge
Minna Teittinen
Course
KU00CU60

Realization has 18 reservations. Total duration of reservations is 87 h 0 min.

Time Topic Location
Tue 20.01.2026 time 08:00 - 14:00
(6 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Wed 21.01.2026 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Wed 21.01.2026 time 12:00 - 16:00
(4 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
Thu 22.01.2026 time 08:00 - 14:00
(6 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Tue 27.01.2026 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Tue 27.01.2026 time 12:00 - 16:00
(4 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
Wed 28.01.2026 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Wed 28.01.2026 time 12:00 - 16:00
(4 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
Thu 29.01.2026 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Thu 29.01.2026 time 12:00 - 16:00
(4 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
Fri 30.01.2026 time 08:00 - 15:00
(7 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
Mon 02.02.2026 time 08:00 - 16:00
(8 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
Tue 03.02.2026 time 08:00 - 12:00
(4 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Tue 03.02.2026 time 12:00 - 16:00
(4 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
Wed 04.02.2026 time 08:00 - 14:00
(6 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Wed 04.02.2026 time 14:00 - 16:00
(2 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
Thu 05.02.2026 time 08:00 - 14:00
(6 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Tue 10.02.2026 time 08:00 - 14:00
(6 h 0 min)
Brändin hallinta KU00CU60-3001
LEM_B155 Karuselli muunto
Changes to reservations may be possible.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Brändin hallinnan teoria ja brändikonseptin suunnittelu, brändimarkkinoinnin ideointi ja soveltaminen asiakasprojektin toimeksiantoon yhdessä mainostoimiston kanssa.

Lähiopetuksen aikataulu lukujärjestyksessä ja tarkempi ohjelma ItsLearning-alustalla.

Huom! Opintojakso sisältää runsaasti lähiopetuspäiviä, joissa läsnäolo on edellytyksenä opintojakson suorittamiselle.

Objective

After completing the course, the student is able to

• identify the significance of the brand and its construction in the customer's business
• apply brand management theory and methods in marketing communication planning
• find ways and solutions for goal-oriented brand development
• take into account the principles of sustainable development in their work

Content

The main content of the course is the key areas of brand marketing and brand building from the perspective of advertising design. The course includes theory and exercises regarding the brand building process, brand elements, brand identities and the importance of brand management. The students learn to understand the impressions and images created through different forms of marketing communication at the product and company level, as well as to design and develop brand concepts.

Materials

* ilmoitetaan opintojakson alkaessa
* materiaali jaetaan pääosin lähiopetuksen yhteydessä

Teaching methods

lähiopetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluennot

Exam schedules

-

Pedagogic approaches and sustainable development

työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen, kestävän kehityksen periaatteiden huomiointi

Completion alternatives

-

Student workload

tehtäväperustaisia luentoja sekä harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti, työelämään tutustumista vierailijaluentojen avulla, asiakasprojektin teko tiimityönä yhdessä mainostoimiston kanssa
(tehtävänannot tarkemmin ItsLearningissä)

Evaluation methods and criteria

Brändinhallinnan perusteiden haltuunotto, medioiden ja muiden markkinointiviestintäkeinojen soveltaminen brändimarkkinoinnissa, aktiivisuus lähiopetuksessa, tiimityöskentelyssä ja vierailijaluennoilla, asiakasprojektin läpivienti toimeksiannon mukaisesti

Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu sen eri osien ja tehtävien arviointikriteerien perusteella (ks. ItsLearning ja opintojakson aloituspäivän info).

Tekoälyä saa opintojaksolla käyttää, mutta käytöstä on raportoitava ItsLearningin oppimistehtäviin kirjattujen ohjeiden mukaisesti.

Further information

HUOM! EDELTÄVYYSEHDOT: Markkinoinnin perusteet sekä kampanjasuunnittelun ja konseptisuunnittelun perusteet

Viestintäkanavana sähköposti ja ItsLearning-alusta

Go back to top of page