Brand Management (5cr)
Code: KU00CU60-3001
General information
- Enrollment
- 01.12.2025 - 13.01.2026
- Registration for introductions has not started yet.
- Timing
- 20.01.2026 - 28.02.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 4 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Media
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 14 - 20
- Degree programmes
- Degree Programme in Media Arts
Realization has 18 reservations. Total duration of reservations is 87 h 0 min.
| Time | Topic | Location |
|---|---|---|
|
Tue 20.01.2026 time 08:00 - 14:00 (6 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
|
Wed 21.01.2026 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
|
Wed 21.01.2026 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
|
|
Thu 22.01.2026 time 08:00 - 14:00 (6 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
|
Tue 27.01.2026 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
|
Tue 27.01.2026 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
|
|
Wed 28.01.2026 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
|
Wed 28.01.2026 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
|
|
Thu 29.01.2026 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
|
Thu 29.01.2026 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
|
|
Fri 30.01.2026 time 08:00 - 15:00 (7 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
|
|
Mon 02.02.2026 time 08:00 - 16:00 (8 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
|
|
Tue 03.02.2026 time 08:00 - 12:00 (4 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
|
Tue 03.02.2026 time 12:00 - 16:00 (4 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
|
|
Wed 04.02.2026 time 08:00 - 14:00 (6 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
|
Wed 04.02.2026 time 14:00 - 16:00 (2 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
|
|
Thu 05.02.2026 time 08:00 - 14:00 (6 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
|
Tue 10.02.2026 time 08:00 - 14:00 (6 h 0 min) |
Brändin hallinta KU00CU60-3001 |
LEM_B155
Karuselli muunto
|
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Brändin hallinnan teoria ja brändikonseptin suunnittelu, brändimarkkinoinnin ideointi ja soveltaminen asiakasprojektin toimeksiantoon yhdessä mainostoimiston kanssa.
Lähiopetuksen aikataulu lukujärjestyksessä ja tarkempi ohjelma ItsLearning-alustalla.
Huom! Opintojakso sisältää runsaasti lähiopetuspäiviä, joissa läsnäolo on edellytyksenä opintojakson suorittamiselle.
Objective
After completing the course, the student is able to
• identify the significance of the brand and its construction in the customer's business
• apply brand management theory and methods in marketing communication planning
• find ways and solutions for goal-oriented brand development
• take into account the principles of sustainable development in their work
Content
The main content of the course is the key areas of brand marketing and brand building from the perspective of advertising design. The course includes theory and exercises regarding the brand building process, brand elements, brand identities and the importance of brand management. The students learn to understand the impressions and images created through different forms of marketing communication at the product and company level, as well as to design and develop brand concepts.
Materials
* ilmoitetaan opintojakson alkaessa
* materiaali jaetaan pääosin lähiopetuksen yhteydessä
Teaching methods
lähiopetusta luentojen ja harjoitusten avulla, projektioppiminen, tehtäväperustainen opiskelu, vertaisoppiminen ja pienryhmätyöskentely, vierailijaluennot
Exam schedules
-
Pedagogic approaches and sustainable development
työelämälähtöisyys, projektioppiminen, tiimioppiminen, kestävän kehityksen periaatteiden huomiointi
Completion alternatives
-
Student workload
tehtäväperustaisia luentoja sekä harjoituksia ja tehtäviä pienryhmissä ja itsenäisesti, työelämään tutustumista vierailijaluentojen avulla, asiakasprojektin teko tiimityönä yhdessä mainostoimiston kanssa
(tehtävänannot tarkemmin ItsLearningissä)
Evaluation methods and criteria
Brändinhallinnan perusteiden haltuunotto, medioiden ja muiden markkinointiviestintäkeinojen soveltaminen brändimarkkinoinnissa, aktiivisuus lähiopetuksessa, tiimityöskentelyssä ja vierailijaluennoilla, asiakasprojektin läpivienti toimeksiannon mukaisesti
Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu sen eri osien ja tehtävien arviointikriteerien perusteella (ks. ItsLearning ja opintojakson aloituspäivän info).
Tekoälyä saa opintojaksolla käyttää, mutta käytöstä on raportoitava ItsLearningin oppimistehtäviin kirjattujen ohjeiden mukaisesti.
Further information
HUOM! EDELTÄVYYSEHDOT: Markkinoinnin perusteet sekä kampanjasuunnittelun ja konseptisuunnittelun perusteet
Viestintäkanavana sähköposti ja ItsLearning-alusta