Basics of Innopeda (2 cr)
Code: MS00BW90-3001
General information
- Enrollment
- 14.09.2020 - 31.12.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 05.10.2020 - 31.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Health and Well-being
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 5 - 20
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Osaamistavoitteet:
Opiskelija
- ymmärtää ja osaa kuvata mitä on innovaatiopedagogiikka
- tiedostaa innovaatiopedagogiikan tarpeen opiskelussa, oman osaamisen kehittymisessä ja työelämässä
- osaa edistää omaa oppimistaan ja osaamisen kehittymistä innovaatiopedagogiikan avulla
Toteutustapa:
- ennakkolukemisto ja -tehtävä
- ryhmätapaaminen Zoomissa 5.11. klo 14-16
- kehittämistehtävä
Objective
Opiskelija
- ymmärtää ja osaa kuvata mitä on innovaatiopedagogiikka
- tiedostaa innovaatiopedagogiikan tarpeen opiskelussa, oman osaamisen kehittymisessä ja työelämässä
- osaa edistää omaa oppimistaan ja osaamisen kehittymistä innovaatiopedagogiikan avulla
Materials
Ennakkoaineisto tutustuttavaksi ennen ennakkotehtävän tekoa:
- Innopeda.fi-nettisivut www.innopeda.fi https://innopeda.turkuamk.fi/language/fi/etusivu/
- Artikkeli Oman osaamisen asiantuntijaksi – miten kaikille yhteistä osaamista määritellään, kehitetään ja arvioidaan Turun ammattikorkeakoulussa? http://www.oamk.fi/epooki/index.php?cID=1757
Esimerkkejä innovaatiopedagogiikasta opinnoissa:
Talk-artikkelit Hanskat käteen ja kehään - yhden projektin tarina oppimisesta https://talk.turkuamk.fi/innopeda/hanskat-kateen-ja-kehaan-yhden-projektin-tarina-oppimisesta/
sekä Alkuhämmennyksestä innostukseen – projektipajoista saa työelämätaitoja https://talk.turkuamk.fi/innopeda/alkuhammennyksesta-innostukseen-projektipajoista-saa-tyoelamataitoja/
Video tulevaisuuden osaamistarpeista What should students learn for the 21st century? https://www.youtube.com/watch?v=n7dgWnPIENU&feature=youtu.be
Artikkeli Developing Innovation pedagogy approach https://www.theseus.fi/handle/10024/333885
Teaching methods
Ohjattu verkko-opiskelu
Pedagogic approaches and sustainable development
Innovaatiopedagogiiikan mukaisesti tavoitteena on opiskelijan oman osaamisen ja oppimisen kehittymisen tunnistaminen ja arviointi; suoritettuaan opintojakson opiskelija tunnistaa oman oppimisensa tavoitteita ja haasteita ja osaa hyödyntää innovaatiopedagogiikkaa oppimistavoitteisiinsa pääsemiseksi.
Student workload
Oppiminen koostuu kolmesta osiosta:
Ennakkoaineistoon tutustuminen ja ennakkotehtävä
Ryhmätapaaminen
Kehittämistehtävä
Tarkemmat ohjeet Its learning-oppimisympäristössä
Evaluation methods and criteria
Hyväksytty (osaamismerkki)/hylätty. Hyväksytty suoritus edellyttää tehtävien hyväksyttyä suoritusta ja aktiivista osallistumista ryhmätapaamiseen.