Siirry suoraan sisältöön

Innopeda tutuksi (2 op)

Toteutuksen tunnus: MS00BW90-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.09.2020 - 31.12.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
05.10.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Terveys ja hyvinvointi
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
5 - 20
Opettajat
Anne Rouhelo
Taru Konst
Vastuuopettaja
Taru Konst
Opintojakso
MS00BW90
Toteutukselle MS00BW90-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Osaamistavoitteet:
Opiskelija
- ymmärtää ja osaa kuvata mitä on innovaatiopedagogiikka
- tiedostaa innovaatiopedagogiikan tarpeen opiskelussa, oman osaamisen kehittymisessä ja työelämässä
- osaa edistää omaa oppimistaan ja osaamisen kehittymistä innovaatiopedagogiikan avulla

Toteutustapa:
- ennakkolukemisto ja -tehtävä
- ryhmätapaaminen Zoomissa 5.11. klo 14-16
- kehittämistehtävä

Tavoitteet

Opiskelija
- ymmärtää ja osaa kuvata mitä on innovaatiopedagogiikka
- tiedostaa innovaatiopedagogiikan tarpeen opiskelussa, oman osaamisen kehittymisessä ja työelämässä
- osaa edistää omaa oppimistaan ja osaamisen kehittymistä innovaatiopedagogiikan avulla

Oppimateriaalit

Ennakkoaineisto tutustuttavaksi ennen ennakkotehtävän tekoa:

- Innopeda.fi-nettisivut www.innopeda.fi https://innopeda.turkuamk.fi/language/fi/etusivu/

- Artikkeli Oman osaamisen asiantuntijaksi – miten kaikille yhteistä osaamista määritellään, kehitetään ja arvioidaan Turun ammattikorkeakoulussa? http://www.oamk.fi/epooki/index.php?cID=1757

Esimerkkejä innovaatiopedagogiikasta opinnoissa:
Talk-artikkelit Hanskat käteen ja kehään - yhden projektin tarina oppimisesta https://talk.turkuamk.fi/innopeda/hanskat-kateen-ja-kehaan-yhden-projektin-tarina-oppimisesta/
sekä Alkuhämmennyksestä innostukseen – projektipajoista saa työelämätaitoja https://talk.turkuamk.fi/innopeda/alkuhammennyksesta-innostukseen-projektipajoista-saa-tyoelamataitoja/

Video tulevaisuuden osaamistarpeista What should students learn for the 21st century? https://www.youtube.com/watch?v=n7dgWnPIENU&feature=youtu.be

Artikkeli Developing Innovation pedagogy approach https://www.theseus.fi/handle/10024/333885

Opetusmenetelmät

Ohjattu verkko-opiskelu

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Innovaatiopedagogiiikan mukaisesti tavoitteena on opiskelijan oman osaamisen ja oppimisen kehittymisen tunnistaminen ja arviointi; suoritettuaan opintojakson opiskelija tunnistaa oman oppimisensa tavoitteita ja haasteita ja osaa hyödyntää innovaatiopedagogiikkaa oppimistavoitteisiinsa pääsemiseksi.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Oppiminen koostuu kolmesta osiosta:
Ennakkoaineistoon tutustuminen ja ennakkotehtävä
Ryhmätapaaminen
Kehittämistehtävä

Tarkemmat ohjeet Its learning-oppimisympäristössä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Hyväksytty (osaamismerkki)/hylätty. Hyväksytty suoritus edellyttää tehtävien hyväksyttyä suoritusta ja aktiivista osallistumista ryhmätapaamiseen.

Siirry alkuun