Skip to main content

Basics of Business (5cr)

Code: TE00BQ18-3001

General information


Enrollment
02.07.2020 - 04.09.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2020 - 26.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 40
Teachers
Anne Leinovaara-Matomäki
Groups
PAUTOS19A
PAUTOS19A
PAUTOS19B
PAUTOS19B
Course
TE00BQ18

Unfortunately, no reservations were found for the realization Basics of Business TE00BQ18-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Lukujärjestyksen mukaisesti syksyllä 2020. KURSSI ORGANISOIDAAN SYKSYLLÄ 2020 etäopetuksena COVID-19 epidemian johdosta, tarkemmat ohjeet Teams -kokouksiin jne.lähetetään Pepissä opintojaksolle- ilmoittautuneille.
Yritystoiminnan perusteet. Tarkemmat ohjeet optimassa ja ensimmäisellä luentokerralla, jolla on pakollinen läsnäolovelvollisuus. Ensimmäisellä luennolla ohjeistetaan tarkemmin kurssin suoritustapa ja vaatimukset.
Mikäli ei osallistu ensimmäiselle luennolle, suoritus siirtyy automaattisesti seuraavaan suorituskertaan.

Objective

The student can describe the requirements for a successful business. The student can communicate goals of a business to various interest groups of a business. He/ She can use the basic terminology of business administration and explain the legal rules of conclusion of an agreement.

Content

Entrepreneurship
Company Forms
Business environment
Marketing
Basics of Business Law

Materials

Optima ja siellä ohjeistettu kirjallisuus. Lisäksi Hill & O' Sullivan : Foundation Marketing. (mikä tahansa painos käy).

Teaching methods

Innovaatiopedagogiikka, PBL.

Exam schedules

Ei tenttiä, kurssi suoritetaan harjoitustehtävin. Tarkemmat ohjeet kurssin ensimmäisellä pakollisella luentokerralla. Tästä syystä myös korkotusmahdollisuus on ainoastaan osallistumalla seuraavaan totetutukseen, joten on syytä tehdä tehtävät heti huolella.

Pedagogic approaches and sustainable development

Innovaatiopedagogiikka, PBL.

Completion alternatives

Ei valinnaisia suoritustapoja.

Student workload

Harjoitustehtävät, jotka ohjeistetaan tarkemmin ensimmäisellä pakollisella luentokerralla. Työmäärä 5 ects.

Evaluation methods and criteria

• HUOM ! Ainoastaan Tehtävät, jotka on palautettu aikataulussa ohjeen mukaan arvioidaan. Myöhästyneitä suorituksia ei huomioida.
• Arviointiasteikko H-5
• Hylätty (0)
Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä.

• Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Kurssin ns. työkaluja on käytetty minimi vaatimusmäärä. Esitys voi myös olla heikko.

• Arviointikriteerit - hyvä (3-4)
Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Lähteitä on käytetty hyvin ja kurssin ns. työkaluja on käytössä paljon.

• Arviointikriteerit - kiitettävä (5)
Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Esitys on hieno ja sujuva. Lähteitä ja kurssin työkaluja on käytetty runsaasti.

Failed (0)

Oppimistehtävien suorittaminen osoittaa useissa arviointikohteina olevissa kyvyissä olevan vakavia puutteita ilman niitä kompensoivia erityisansioita. Tai opiskelija jättää tehtävät tai niihin kuuluvat esitykset pitämättä. Tai myöhästyy deadlinestä.

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija osoittaa hallitsevansa oppimistehtävien suorittamisen perus-kyvyt, mutta tehtävissä on selviä puutteita. Kurssin ns. työkaluja on käytetty minimi vaatimusmäärä. Esitys voi myös olla heikko.

Assessment criteria, good (3-4)

Oppimistehtävät on hyvin ja analyyttisesti tehty ja selkeästi esitetty. Opiskelija osoittaa hallitsevansa pääosin oppimistehtävien suorittamisen edellyttämät kyvyt. Suorituksen erityisansioilla voidaan kompensoida joissakin mainituissa kyvyissä mahdollisesti ilmenneitä puutteita. Lähteitä on käytetty hyvin ja kurssin ns. työkaluja on käytössä paljon.

Assessment criteria, excellent (5)

Suorituksessa on keskeiset arviointikriteerit huomioon ottaen useita huomattavia ansioita ilman näitä mitätöiviä puutteita. Esitys on hieno ja sujuva. Lähteitä ja kurssin työkaluja on käytetty runsaasti.

Further information

-

Go back to top of page