Final Report of the Development Project (10 cr)
Code: 7031574-3013
General information
- Enrollment
-
02.12.2020 - 15.01.2021
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.01.2021 - 31.07.2021
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Local portion
- 1 cr
- Virtual portion
- 9 cr
- RDI portion
- 9 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Health and Well-being
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Teachers
- Ritva Laaksonen-Heikkilä
- Johanna Berg
- Heikki Ellilä
- Maarit Janhunen
- Anne Rouhelo
- Virpi Sulosaari
- Marjo Harju
- Eeva Timonen-Kallio
- Anssi Lähde
- Marjo Salmela
- Course
- 7031574
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
- Kehittämisprojektin loppuraportti (Optima; Theseus)
- Loppuseminaari
- Vertaisarviointi, opponointi, itsearviointi
- Kypsyysnäyte
- Posterit, esittäminen KV-päivässä ja TALK-seminaarissa
- Mentorintiraportti
Objective
Final Report of the Development Project (i.e. thesis), 10 cr
Objectives
Students will learn to
- Prepare a linguistically appropriate final report of theirdevelopment project
- Orally present the process and key results of their development project
- Critically assess their own behaviour as project directors as well as the differentstages of their development project
- Recognise potential uses for the results of their development project
- Critically assess the process, product and final report of other students’ development projects
- Write a maturity test in the field of the thesis that is appropriate both linguistically and content-wise
Content
Contents
- Final report of the development project
- Closing seminar
- Maturity test
- Peer assessment
Teaching methods
Lähtökohtana on sosiokulttuurinen oppimiskäsitys sekä innovatiivisuutta tuottava toimintatapa oppimisessa ja kehittämisessä. Kehittämisprojekti kokonaisuudessaan perustuu Innopeda- oppimisjatkumoon ja kolmikantamalliin. Edelliset kuvataan yksityiskohtaisesti Optima-oppimisympäristön materiaaleissa.
Pedagogic approaches and sustainable development
Oppiminen ja soveltava TKI-toiminta yhdistetään työelämän kehittämistarpeisiin Innopeda-pohjaisen oppimisjatkumon ja kolmikantamallin avulla. Kolmikantamalli perustuu opiskelijan, työelämämentorin ja opettajan väliseen yhteistyöhön. Edelliset kuvataan yksityiskohtaisesti Optima-oppimisympäristön materiaaleissa.
Completion alternatives
Ei valinnaisia suoritustapoja.
Edeltävyysehdot: Kehittämisprojektin suunnitelman ja sitä edeltävien ideavaiheen ja kirjallisuuskatsauksen sekä suunnitelman jälkeisen väliseminaarin ja raportin hyväksytyt suoritukset. Avoimen amk-opiskelijalla tulee olla hyväksytty YAMK-koulutuksen status.
Student workload
Kehittämisprojektin loppuraportti (Optima; Theseus) 200 tuntia, loppuseminaari 10 tuntia, kypsyysnäyte (artikkeli) 30 tuntia, vertais- ja itsearviointi 10 tuntia, posterit ja mantorointiraportti 20 tuntia.
Evaluation methods and criteria
Hyväksytysti suoritetut tehtävät; loppuraportti T1 - K5.
Arvioinnin kohteet ja kriteerit Optimassa.
Further information
YAMK-opintoja, ei sovellu AMK-opintoihin. Avoimen amk-opiskelijalla tulee olla hyväksytty YAMK-koulutuksen status.