Skip to main content

Final Report of the Development Project (10 cr)

Code: 7031574-3013

General information


Enrollment
02.12.2020 - 15.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 31.07.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
9 cr
RDI portion
9 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Health and Well-being
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Teachers
Ritva Laaksonen-Heikkilä
Johanna Berg
Heikki Ellilä
Maarit Janhunen
Anne Rouhelo
Virpi Sulosaari
Marjo Harju
Eeva Timonen-Kallio
Anssi Lähde
Marjo Salmela
Course
7031574
No reservations found for realization 7031574-3013!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

- Kehittämisprojektin loppuraportti (Optima; Theseus)
- Loppuseminaari
- Vertaisarviointi, opponointi, itsearviointi
- Kypsyysnäyte
- Posterit, esittäminen KV-päivässä ja TALK-seminaarissa
- Mentorintiraportti

Objective

Final Report of the Development Project (i.e. thesis), 10 cr
Objectives
Students will learn to
- Prepare a linguistically appropriate final report of theirdevelopment project 
- Orally present the process and key results of their development project
- Critically assess their own behaviour as project directors as well as the differentstages of their development project 
- Recognise potential uses for the results of their development project
- Critically assess the process, product and final report of other students’ development projects
- Write a maturity test in the field of the thesis that is appropriate both linguistically and content-wise

Content

Contents
- Final report of the development project
- Closing seminar
- Maturity test
- Peer assessment

Teaching methods

Lähtökohtana on sosiokulttuurinen oppimiskäsitys sekä innovatiivisuutta tuottava toimintatapa oppimisessa ja kehittämisessä. Kehittämisprojekti kokonaisuudessaan perustuu Innopeda- oppimisjatkumoon ja kolmikantamalliin. Edelliset kuvataan yksityiskohtaisesti Optima-oppimisympäristön materiaaleissa.

Pedagogic approaches and sustainable development

Oppiminen ja soveltava TKI-toiminta yhdistetään työelämän kehittämistarpeisiin Innopeda-pohjaisen oppimisjatkumon ja kolmikantamallin avulla. Kolmikantamalli perustuu opiskelijan, työelämämentorin ja opettajan väliseen yhteistyöhön. Edelliset kuvataan yksityiskohtaisesti Optima-oppimisympäristön materiaaleissa.

Completion alternatives

Ei valinnaisia suoritustapoja.
Edeltävyysehdot: Kehittämisprojektin suunnitelman ja sitä edeltävien ideavaiheen ja kirjallisuuskatsauksen sekä suunnitelman jälkeisen väliseminaarin ja raportin hyväksytyt suoritukset. Avoimen amk-opiskelijalla tulee olla hyväksytty YAMK-koulutuksen status.

Student workload

Kehittämisprojektin loppuraportti (Optima; Theseus) 200 tuntia, loppuseminaari 10 tuntia, kypsyysnäyte (artikkeli) 30 tuntia, vertais- ja itsearviointi 10 tuntia, posterit ja mantorointiraportti 20 tuntia.

Evaluation methods and criteria

Hyväksytysti suoritetut tehtävät; loppuraportti T1 - K5.
Arvioinnin kohteet ja kriteerit Optimassa.

Further information

YAMK-opintoja, ei sovellu AMK-opintoihin. Avoimen amk-opiskelijalla tulee olla hyväksytty YAMK-koulutuksen status.

Go back to top of page