•   Development Project in Digital Business 2 3011618-3008 06.09.2022-09.12.2022  5 credits  (MLIISK21) +-
    Competence objectives of study unit
    Student is able to define and execute a development project that relates to digital business or digital marketing topics studied in the current semester. He/she applies and deepens his/her knowledge and skills and is able to document the development work.
    Content of study unit
    Vapaavalintainen kehittämis- tai selvitystehtävä esimerkiksi opiskelijan omalta työpaikalta. (not translated)

    Teacher(s) in charge

    Timo Luukka, Janne Granfors

    Learning material

    Aihe- ja tehtäväkohtainen. Sovitaan erikseen opettajan kanssa. (not translated)

    Learning methods

    Tehtäväperustainen oppiminen, oppimisen omaksumisen syventämistä ja käyttöönottoa työpaikalla. (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Aiheen valinta, tehtävän laajuus ja opiskelijan työn laatu. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    06.09.2022 - 09.12.2022

    Enrollment date range

    13.09.2022 - 09.12.2022

    Group(s)
    • MLIISK21
    Responsible unit

    Engineering and Business

    Degree Programme(s)

    Degree Programme in Business

    Campus

    Salo IoT Campus

    Assessment scale

    H-5

    Alternative methods of attainment for implementation

    Valinnaista suoritustapaa ei ole tarjolla. (not translated)

    Exam dates and retake possibilities

    Kurssin ei sisälly tenttiä. (not translated)

    Pedagogic approaches

    Innovaatiopedagogiikka, erityisesti työelämälähtöisyys ja digioppiminen. Aloitteelisuuteen perustuva luova työskentely, verkostoituminen sekä kriittistä ajattelua rohkaiseva tehtävien analysointi. Käänteinen opetus. (not translated)

    Student's schedule and workload

    5 op = 135 tuntia (not translated)

    Content scheduling

    Edellytys kurssille osallistumiseen: Digitaaliset liiketoimintamallit ja Digitaalinen markkinointi 2 kurssit suoritettu tai osallistuminen saman lukukauden em. kursseihin.
    Tavoite:
    Opiskelija osaa rajata ja toteuttaa jonkin käytännön kehittämis- tai selvitystehtävän joka liittyy jonkin Digitaaliset Liiketoimintamallit tai Digitaalinen markkinointi 2 -kurssien aihealueeseen. Kehittämistehtävässä hän soveltaa ja syventää opintojakson tietoja ja taitoja. Hän osaa dokumentoida tekemänsä työn.
    Sisältö:
    Vapaavalintainen kehittämis- tai selvitystehtävä joko opiskelijan omalta työpaikalta tai ohjaajan kanss erikseen sovittavasta aiheesta.
    Tehtävänanto Digitaaliset liiketoimintamallit ja Digitaalinen markkinointi 2 lähipetuksen yhteydessä.
    Tehtävien purku ja analyysi 09.12.2022.
    Henkilökohtaisen tehtävän laajuus, sisältö ja laatu.
    Yleisvaatimus:
    Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää. (not translated)

    Assessment criteria
    Failed (0)

    Tehtävä ei vastaa toimeksiantoa, on liian suppea 5 op:n kurssin suoritukseksi ja/tai on laadultaan puutteellinen. (not translated)

    Assessment criteria – satisfactory (1-2)

    Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
    Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
    Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista. (not translated)

    Assessment criteria – good (3-4)

    Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
    Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
    Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
    Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
    Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja se on toteuttamiskelpoinen. (not translated)

    Assessment criteria – excellent (5)

    Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
    Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
    Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
    Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
    Työskentely on innovatiivista ja aktiivista. (not translated)