Timo Luukka, Janne Granfors
Aihe- ja tehtäväkohtainen. Sovitaan erikseen opettajan kanssa. (not translated)
Tehtäväperustainen oppiminen, oppimisen omaksumisen syventämistä ja käyttöönottoa työpaikalla. (not translated)
Aiheen valinta, tehtävän laajuus ja opiskelijan työn laatu. (not translated)
Finnish
06.09.2022 - 09.12.2022
13.09.2022 - 09.12.2022
Engineering and Business
Degree Programme in Business
Salo IoT Campus
H-5
Valinnaista suoritustapaa ei ole tarjolla. (not translated)
Kurssin ei sisälly tenttiä. (not translated)
Innovaatiopedagogiikka, erityisesti työelämälähtöisyys ja digioppiminen. Aloitteelisuuteen perustuva luova työskentely, verkostoituminen sekä kriittistä ajattelua rohkaiseva tehtävien analysointi. Käänteinen opetus. (not translated)
5 op = 135 tuntia (not translated)
Edellytys kurssille osallistumiseen: Digitaaliset liiketoimintamallit ja Digitaalinen markkinointi 2 kurssit suoritettu tai osallistuminen saman lukukauden em. kursseihin.
Tavoite:
Opiskelija osaa rajata ja toteuttaa jonkin käytännön kehittämis- tai selvitystehtävän joka liittyy jonkin Digitaaliset Liiketoimintamallit tai Digitaalinen markkinointi 2 -kurssien aihealueeseen. Kehittämistehtävässä hän soveltaa ja syventää opintojakson tietoja ja taitoja. Hän osaa dokumentoida tekemänsä työn.
Sisältö:
Vapaavalintainen kehittämis- tai selvitystehtävä joko opiskelijan omalta työpaikalta tai ohjaajan kanss erikseen sovittavasta aiheesta.
Tehtävänanto Digitaaliset liiketoimintamallit ja Digitaalinen markkinointi 2 lähipetuksen yhteydessä.
Tehtävien purku ja analyysi 09.12.2022.
Henkilökohtaisen tehtävän laajuus, sisältö ja laatu.
Yleisvaatimus:
Toimeksianto vastaa annettujen ohjeiden tavoitteita. Tehtävä asettaa tavoitteet ja määrittää sen kontekstin ohjeiden tavoitteiden mukaisesti. Tehtävä hyödyntää faktoja jotka esitetään tavalla, joka tukee yrityksen johdon päätöksentekoa. Työskentely on kehittävää ja oppimista edistävää. (not translated)
Tehtävä ei vastaa toimeksiantoa, on liian suppea 5 op:n kurssin suoritukseksi ja/tai on laadultaan puutteellinen. (not translated)
Opiskelija toimii ohjeita noudattaen, muttei tuota itsenäisiä ratkaisuja.
Opiskelija hyödyntää faktatietoja puutteellisesti.
Oppimistavoitteet noudattavat ohjeiden ja toimeksiannon tavoitteita, mutta opiskelija saavuttaa vain osan tavoitteista. (not translated)
Opiskelija toimii itsenäisesti ja alan tietotaitoa hyödyntäen.
Tuotos on selkeästi tavoitteellista sekä kehityshakuista ja hyödyllistä.
Tietoperustan ja faktojen valinta ja soveltaminen ovat monipuolista ja aiheeseen sopivaa.
Johtopäätösten esittäminen on loogista ja selkeää.
Tuotoksessa on kriittistä ajattelua ja se on toteuttamiskelpoinen. (not translated)
Opiskelija osaa soveltaa faktoja sekä kehittämismenetelmiä ja kehittämisehdotukset ovat innovatiivisia sekä hyödynnettävissä.
Tietoperustan käyttö on monipuolista ja lähteitä on käytetty kriittisesti.
Tuotos tai sen osat osoittavat erinomaista työskentelyä ja perusteltua kriittistä ajattelua.
Johtopäätösten esittäminen pohjautuu tietoperustaan, on loogista keskeisten asioiden esittämistä sekä omaa pohdintaa sisältävää.
Työskentely on innovatiivista ja aktiivista. (not translated)