Skip to main content

Advanced Digital Marketing (5 cr)

Code: KH00BU00-3001

General information


Enrollment
03.09.2020 - 05.10.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
06.10.2020 - 01.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Engineering and Business
Campus
Kupittaa Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business
Teachers
Kai Schleutker
Jaana Merikallio
Maria Välivirta Havia
Course
KH00BU00
No reservations found for realization KH00BU00-3001!

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Sisältö ja ajoitus
Kurssi on jatkokurssi avoimen digitaalisen markkinoinnin kurssille, jolla ollaan käsitelty pintapuolisesti mm. digimarkkinointiin liittyvät pääkäsitteet, hakukoneoptimoinnin perusteet, hakusanamarkkinointi ja kampanjat, sivustoon ja sen liikenteen luomiseen liittyvät asiat.

Jatkokurssi soveltuu niille, joilla on jo vastaavat perustiedot tai hieman kokemusta digitaalisesta markkinoinnista. Sen pääteemoina ovat
· yrityksen digimarkkinoinnin strategian luominen
· sisällön luominen ostoprosessin eri vaiheisiin
· niiden jakaminen
· kampanjat ja niiden kohdistaminen erilaisille ryhmille
· analytiikka
· konversion parantaminen

Kurssilla ei käsitellä teknisiin alustoihin liittyviä asioita tai koodaamista.
Kurssin tehtävät ovat soveltavia ja niitä voi tehdä oikeille tai fiktiivisille kohdeyrityksille ja –yhteisöill

Objective

Student is able to
- create a digital marketing strategy
- create web content with different objectives
- create and run a digital marketing campaign
- follow the impact of the marketing actions

Content

.

Materials

Opettajien materiaali ; Verkkomateriaali; Verkkotyökalut

Teaching methods

Viiden opintopisteen (133h) laajuinen toteutus rakentuu ennakkotehtäville (flipped learning), kontaktiopetukselle sekä näillä käsiteltyjen teemojen syventämiselle (practicing) soveltavissa tehtävissä.

Kontakteja on viisi (á 3h) ja ne sisältävät paljon teoriaopetusta, jota sovelletaan tehtäviin. Opiskelija etsii itsenäisesti tietoa myös verkosta ja muista lähteistä.

Pedagogic approaches and sustainable development

Lähi- ja etäopetus korontatilanteen mukaan soveltaen, soveltavat tehtävät, opiskelijoiden casejen esitykset, ryhmäkeskustelut, verkko-oppiminen

Student workload

Lähikontaktit yhteensä 15 h
Uuden tietopohjaan haltuunotto 30h
Harjoitustehtävät 40h
Soveltaminen ja itsenäinen oppiminen 45h

Evaluation methods and criteria

Arviointi muodostuu harjoitustehtävistä (60%) sekä lähikertojen aktiivisuudesta ja läsnäolosta (40%).

Failed (0)

Opiskelija ei ole osallistunut ollenkaan lähikertoihin sekä jättänyt suurimman osan tehtävistä tekemättä

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Opiskelija osallistuu jonkin verran lähiopetukseen sekä on tehnyt pakolliset syventävät tehtävät vähintäänkin tyydyttävästi.

Assessment criteria, good (3-4)

Opiskelija osallistuu lähiopetukseen sekä on tehnyt suurimman osan vapaaehtoisista ennakkotehtävistä sekä pakolliset syventävät tehtävät vähintään hyvällä tasolla.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osallistuu aktiivisesti lähiopetukseen sekä on tehnyt sekä vapaaehtoiset ennakkotehtävät sekä pakolliset syventävät tehtävät kiitettävän tasoisesti.

Qualifications

Opiskelija on suorittanut jonkin digitaalisen markkinoinnin perusteita käsittelevän kurssin tai hänellä on vastaavat tiedot ja taidot.

Further information

Tämä on avoimen AMK:n opiskelijoille (mukaan lukien polkuopiskelijat) suunnattu toteutus. Tutkinto-opiskelijoille on varattu 5 opiskelijan kiintiö. Tutkinto-opiskelijat hyväksytään viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Lisätiedot:avoinamk@turkuamk.fi

Go back to top of page