Advanced Digital Marketing (5 cr)
Code: KH00BU00-3001
General information
- Enrollment
- 03.09.2020 - 05.10.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 06.10.2020 - 01.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Engineering and Business
- Campus
- Kupittaa Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business
- Teachers
- Kai Schleutker
- Jaana Merikallio
- Maria Välivirta Havia
- Course
- KH00BU00
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Sisältö ja ajoitus
Kurssi on jatkokurssi avoimen digitaalisen markkinoinnin kurssille, jolla ollaan käsitelty pintapuolisesti mm. digimarkkinointiin liittyvät pääkäsitteet, hakukoneoptimoinnin perusteet, hakusanamarkkinointi ja kampanjat, sivustoon ja sen liikenteen luomiseen liittyvät asiat.
Jatkokurssi soveltuu niille, joilla on jo vastaavat perustiedot tai hieman kokemusta digitaalisesta markkinoinnista. Sen pääteemoina ovat
· yrityksen digimarkkinoinnin strategian luominen
· sisällön luominen ostoprosessin eri vaiheisiin
· niiden jakaminen
· kampanjat ja niiden kohdistaminen erilaisille ryhmille
· analytiikka
· konversion parantaminen
Kurssilla ei käsitellä teknisiin alustoihin liittyviä asioita tai koodaamista.
Kurssin tehtävät ovat soveltavia ja niitä voi tehdä oikeille tai fiktiivisille kohdeyrityksille ja –yhteisöill
Objective
Student is able to
- create a digital marketing strategy
- create web content with different objectives
- create and run a digital marketing campaign
- follow the impact of the marketing actions
Content
.
Materials
Opettajien materiaali ; Verkkomateriaali; Verkkotyökalut
Teaching methods
Viiden opintopisteen (133h) laajuinen toteutus rakentuu ennakkotehtäville (flipped learning), kontaktiopetukselle sekä näillä käsiteltyjen teemojen syventämiselle (practicing) soveltavissa tehtävissä.
Kontakteja on viisi (á 3h) ja ne sisältävät paljon teoriaopetusta, jota sovelletaan tehtäviin. Opiskelija etsii itsenäisesti tietoa myös verkosta ja muista lähteistä.
Pedagogic approaches and sustainable development
Lähi- ja etäopetus korontatilanteen mukaan soveltaen, soveltavat tehtävät, opiskelijoiden casejen esitykset, ryhmäkeskustelut, verkko-oppiminen
Student workload
Lähikontaktit yhteensä 15 h
Uuden tietopohjaan haltuunotto 30h
Harjoitustehtävät 40h
Soveltaminen ja itsenäinen oppiminen 45h
Evaluation methods and criteria
Arviointi muodostuu harjoitustehtävistä (60%) sekä lähikertojen aktiivisuudesta ja läsnäolosta (40%).
Failed (0)
Opiskelija ei ole osallistunut ollenkaan lähikertoihin sekä jättänyt suurimman osan tehtävistä tekemättä
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija osallistuu jonkin verran lähiopetukseen sekä on tehnyt pakolliset syventävät tehtävät vähintäänkin tyydyttävästi.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija osallistuu lähiopetukseen sekä on tehnyt suurimman osan vapaaehtoisista ennakkotehtävistä sekä pakolliset syventävät tehtävät vähintään hyvällä tasolla.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osallistuu aktiivisesti lähiopetukseen sekä on tehnyt sekä vapaaehtoiset ennakkotehtävät sekä pakolliset syventävät tehtävät kiitettävän tasoisesti.
Qualifications
Opiskelija on suorittanut jonkin digitaalisen markkinoinnin perusteita käsittelevän kurssin tai hänellä on vastaavat tiedot ja taidot.
Further information
Tämä on avoimen AMK:n opiskelijoille (mukaan lukien polkuopiskelijat) suunnattu toteutus. Tutkinto-opiskelijoille on varattu 5 opiskelijan kiintiö. Tutkinto-opiskelijat hyväksytään viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Lisätiedot:avoinamk@turkuamk.fi