•   Master’s Thesis Final Report TH00BP82-3011 31.12.2022-31.12.2022  10 credits  (YERISOS21) +-
    Competence objectives of study unit
    After completing the course, the student is able to:
    · produce a lingually acceptable final report on her/his development project
    · present verbally the process, main results and outcome of her/his development project
    · evaluate critically own competence as a project manager and phases of her/his development project
    · recognize utility of the outcome of her/his development project
    · evaluate critically the process, outcome and final report of other students’ development project
    · write a maturity test concerning her/his master’s thesis
    Content of study unit
    · Final report of the master’s thesis

    · Reporting seminar

    · Maturity test

    · Acting as opponent

    · Peer feedback

    · Self-evaluation

    · Poster prsenting the development project

    Teacher(s) in charge

    Anssi Lähde, Eeva Timonen-Kallio, Marjo Harju, Maarit Janhunen

    Learning material

    Opinnäytetyön aiheeseen liittyvät kansallset ja kansainväliset julkaisut, kehittämis- ja tutkimusmenetelmiin sekä mentorointiin liittyvä kirjallisuus. (not translated)

    Learning methods

    Itsenäinen työskentely, projektipäällikkönä toimiminen sekä seminaarityöskentely. Lähtökohtana sosiokulttuurinen oppimiskäsitys sekä innovatiivisuutta tuottava toimintatapa oppimisessa ja kehittämisessä. Kehittämisprojekti kokonaisuudessaan perustuu Innopeda-oppimisjatkumoon ja kolmikantamalliin. Edelliset kuvataan yksityiskohtaisesti Itslearning-oppimisympäristön materiaaleissa. (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Hyväksytty tehtävien suorittaminen
    Loppuraportti T1 - K5 (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    31.12.2022 - 31.12.2022

    Enrollment date range

    19.08.2022 - 30.12.2022

    Group(s)
    • YERISOS21
    Seats

    15 - 25

    Responsible unit

    Health and Well-being

    Teachers and responsibilities

    Anssi Lähde, Eeva Timonen-Kallio (not translated)

    Additional information

    Raporttivaiheeseen voi siirtyä, kun toteutusvaihe on hyväksytty. (not translated)

    Degree Programme(s)

    Sosiaali- ja terveysalan ylempi AMK, erityissosiaaliohjaus (not translated)

    RDI share

    5 credits

    Share of online studies

    5 credits

    Assessment scale

    H-5

    Pedagogic approaches

    Oppiminen ja soveltava TKI-toiminta yhdistetään työelämän kehittämistarpeisiin Innopeda-pohjaisen oppimisjatkumon ja kolmikantamallin avulla. (not translated)

    Student's schedule and workload

    Loppuraportin valmiiksi saattaminen
    Itsearviointi
    Posterien työstäminen ja esittäminen KV-päivässä sekä TALK-seminaarissa
    Kypsyysnäytteen kirjoittaminen
    10 op (not translated)

    Content scheduling

    Tavoitteet:
    Opiskelija osaa
    • tuottaa kehittämisprojektistaan kielellisesti hyväksyttävän kirjallisen loppuraportin
    • suullisesti esittää kehittämisprojektinsa prosessin, keskeiset tulokset ja tuotoksen
    • arvioida kriittisesti omaa osaamistaan projektipäällikkönä ja kehittämisprojektinsa eri vaiheita
    • tunnistaa kehittämisprojektinsa lopputuotoksen hyödynnettävyyden
    • arvioida kriittisesti toisten kehittämisprojektien prosessia, tuotosta ja loppuraporttia
    • kirjoittaa opinnäytetyöstään kypsyysnäytteen

    Sisältö:
    • Opinnäytetyön loppuraportti
    • Kirjallinen itsearviointi
    • Kypsyysnäyte
    • Opinnäytetyötä esittelevä posteri (englanti)
    • Suullinen esitys tai posteri opinnäytetyöstä (suomi)

    - Opinnäytetyön raportointi. Viimeisen lukukauden yhteinen aloitus 25.8.22 klo 9.00 - 11.45
    - KV-seminaari 4.10.2022
    - Opinnäytetyön sparraus I, raportin kirjoittaminen, kypsyysnäyte 13.12.22 klo 9-15.30, ICT_C3044
    -TALK-seminaari 8.2.2022 tai 8.12.22 (ks. tarkemmat ohjeet ITS Terhy yhteiset)
    - Opinnäytetyön sparraus II, raportin kirjoittaminen, kypsyysnäyte 14.2. 23 klo 8.15-11.45 teams (not translated)