Siirry suoraan sisältöön

Asiakashankinta ja puhelintyöskentely (5 op)

Toteutuksen tunnus: KH00BS80-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.06.2021 - 10.09.2021

Ajoitus

30.08.2021 - 10.12.2021

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Myyntityön koulutus

Opettaja

  • Sanna Vauranoja

Ryhmät

  • PMYYNS20
    Myyntityö S20

Tavoitteet

Opiskelija
- tuntee asiakashankinnan periaatteet ja kanavat osana myyntiprosessia
- hallitsee puhelintyöskentelyn osana asiakashankintaa.
- osaa suunnitella, toteuttaa ja raportoida puhelinkampanjan.

Oppimateriaalit

Kurssikirjaski voit valita projektihallinnan kirjan suomeksi tai englanniksi, joka on julkaistu vuoden 2010 jälkeen.

Opetusmenetelmät

- Kurssikirja ja siitä laadittu referaatti
- Lähiopetuskeroilla annettu teoriaopetus ja käytännön harjoitukset
- Projektityöskentely, klinikat ja loppuesitelmä.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Kurssikirjan itsenäinen lukeminen, teoriaopetus ja lähiopetuksessa tehtävät harjoitukset, projektinhallinta Trellossa, projektitiimin tapaamiset.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

- Kurssikirja 1 op
- Lähiopetuskerrat 1 op
- Projektitoimeksiannon suunnittelu ja toteutus 3 op

Sisällön jaksotus

Kurssin alussa syys-lokakuussa perehdytään asiakashankintaan ja puhelintyöskentelyn teoriaan sekä laaditaan alustava projektisuunnitelma toimeksiannolle. Syysloman jälkeen toteutetaan puhelintyöskentelyn toimeksianto projektitiimeissä. Yksi kustakin tiimistä toimii projektipäällikkönä.
Osana kurssia osallistutaan Best Virtual Seller -myyntikilpailuun tuomareina 2.-3.12.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osallistuminen lähikerroille 20 op
Kirjareflektio 10 p
Projektisuunnitelma 10p
Trellon käyttö 10 p
Projektin toteutus ja tulokset 30 p
Toimeksiantajan arvio 10 p
Osallistuminen Best Virtual Seller -kilpailuun tuomareina 10 p

Hylätty (0)

Yhteispisteet alle 45p

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Pisteet 45-64

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Pisteet 65-84

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Pisteet 85 ja yli