English Professional Skills, B2 (3 op)
Toteutuksen tunnus: 1001004-3075
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2019 - 03.02.2020
Ajoitus
03.02.2020 - 08.04.2020
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
67 % Lähiopetus, 33 % Etäopetus
Yksikkö
Terveys ja hyvinvointi
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
15 - 50
Koulutus
- Fysioterapeuttikoulutus
Opettaja
- Anniina Teittinen
- Pirjo Pennanen
Ajoitusryhmät
- Pfysis19a (Koko: 25. Avoin AMK: 0.)
- Pfysis19b (Koko: 25. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
PFYSIS19APFYSIS19A
-
PFYSIS19BPFYSIS19B
Pienryhmät
- Pfysis19a
- Pfysis19b
Tavoitteet
The aim of the course is to activate and develop the students’ field-relevant English language and communication skills. The students gain professional skills in various spoken and written communicative situations encountered in working life and society. In addition, they learn to utilize tools and techniques to further develop their skills in authentic, field-specific contexts.
Upon completing the course, the students have acquired sufficient skills to communicate at level B2 of the European Framework of Reference for Languages which states that at level B2, students should be able to produce clear, coherent and well-structured texts, present detailed descriptions related to their field of interest, express and exchange opinions using fluent language, follow complex argumentation, and read longer articles and reports.
Sisältö
- writing professional, field-specific texts
- presenting and discussing field-specific topics in a professional manner
- reading field-specific texts and utilizing the information in professional contexts
- learning and using key terminology of the field
- becoming professional, autonomous language users in working life
Oppimateriaalit
Opintojaksoon liittyvä materiaali Optimassa.
Opetusmenetelmät
Lähiopetus, itsenäinen opiskelu, verkko-opiskelu, tutkiva oppiminen, flipped learning, työelämälähtöisyys, itse-reflektointi
Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys
Lähiopetus, itsenäinen opiskelu, verkko-opiskelu, tutkiva oppiminen, flipped learning, työelämälähtöisyys, itse-reflektointi
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Oppimistehtävät koostuvat palautustehtävistä, tunnilla tehdyistä tehtävistä ja kotitehtävistä. Tarkemmat ohjeet Optimassa.
Sisällön jaksotus
Englannin kielen suullisen ja kirjallisen taidon harjoittelu alakohtaisten ja monipuolisten tehtävien avulla. Tekstien kirjoittaminen, esitelmän pitäminen, keskusteleminen, tekstien lukeminen, sanaston harjoittelu.
Ajoitus keväällä 2020. Tarkat päivämäärät ja tilat löytyvät lukujärjestyksestä.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu läsnäoloon ja palautustehtäviin. Tehtäväkohtaiset ohjeet Optimassa.