Basics of Marketing (5 cr)
Code: 3011510-3007
General information
Enrollment
09.12.2019 - 28.01.2020
Timing
14.01.2020 - 27.04.2020
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Engineering and Business
Campus
Salo IoT Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
10 - 45
Degree programmes
- Degree Programme in Business
Teachers
- Timo Luukka
Groups
-
MLIISK20
Objective
Opiskelija osaa
- tehdä asiakaslähtöisen liiketoimintasuunnitelman
- tehdä liiketoimintasuunnitelmaa tukevan markkinointisuunnitelman
- nimetä ja kuvata yrityksen kärkiasiakkaat ja asiakassegmentit
- määritellä ja kuvata asiakaslähtöisesti suunnitellun tuotteen tai palvelun
- tuottaa yrityksen kohderyhmälle kehitetyn tuotteen markkinointimateriaalia.
Content
- Segmentation
- Marketing plan
- Branding
- Marketing mix
Materials
Business Model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers. Osterwalder, Alexander; Pigneur, Yves; Clark, Tim. 2010. Kirja löytyy koulun kirjastosta sekä paperi- että sähköisenä versiona.
Evaluation scale
H-5