Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin strateginen johtaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: 3141055

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelijatuntee markkinoinnin teorioiden kehityksen ja tämän hetken tutkimustrenditkehittää yrityksen markkinointiajattelua ja markkinointistrategiaaosaa arvioida markkinoinnin mallien ja menetelmien käyttökelpoisuutta eri tilanteissakehittää yrityksen markkinointia ja asiakasviestintää strategisten tavoitteiden toteuttamiseksi

Sisältö

Sisältö markkinointi teoreettisen tutkimuksen kohteena markkinointi kannattavien asiakassuhteiden rakentamisena, ylivertaisen arvon tuottamisena asiakkaille; millaista johtamista ja kehittämistä tarvitaan sen toteutumiseksi ajankohtaiset keskusteluteemat

Siirry alkuun