Siirry suoraan sisältöön

Esimies- ja asiakasosaaminenLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: 5011136

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee esimiehen tehtäväkentän ja kykenee toimimaan tiimin vastuullisena vetäjänä. Hän osaa tulkita yksilön ja ryhmän käyttäytymistä sekä pystyy toimimaan rakentavasti työyhteisön jäsenenä ja arvioida oman toimintansa vaikutuksia työyhteisössä. Opiskelija omaksuu jatkuvan kehittämisen ajatuksen koko organisaation tulevaisuuden ja työyhteisön hyvinvoinnin edistämiseksi.Opiskelija ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen ja osaa ajatella asiakaslähtöisesti sekä toimia asiakaspalvelutilanteissa.

Sisältö

esimiestaidotyksilö työyhteisössätyömotivaatiotyöyhteisön hyvinvointiorganisaation kehittäminenasiakaspalvelu

Siirry alkuun