Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestinnän perusteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: 2081322-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
12.11.2018 - 17.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
17.01.2019 - 11.04.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Taideakatemia
Toimipiste
Kupittaan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
16 - 24
Koulutus
Media-alan koulutus
Opettajat
Minna Teittinen
Vastuuopettaja
Minna Teittinen
Ryhmät
PMEDIS18masu
PMEDIS18 mainonnan suunnittelu
Opintojakso
2081322
Toteutukselle 2081322-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Opintojakso koostuu kolmesta osasta tammi-huhtikuun aikana:
* Markkinointiviestinnän muodot, mediat ja keinot
* Asiakkuusmarkkinointi
* Kampanjasuunnittelun perusteet

Kukin osio muodostaa 1/3 arvosanasta.

Tavoitteet

Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija osaa
- määritellä ja kuvata markkinointiviestinnän eri muotoja, medioita ja viestintäkeinoja
- analysoida ja valita asiakaslähtöisiä viestintäkeinoja markkinointiviestinnän suunnittelussa

Sisältö

Opintojaksolla opiskelijat oppivat tuntemaan mainonnan suunnittelutyössä tarvittavia erilaisia markkinointiviestinnän muotoja ja keinoja. Opintojaksolla perehdytään laaja-alaisesti medioihin ja mainonnan muotoihin ja ominaisuuksiin yksilötehtävien ja ryhmätöiden avulla. Opintojaksolla tutustutaan myös systemaattiseen ja prosessinomaiseen markkinointiviestinnän suunnittelutyöhön em. tietoutta soveltamalla. Opintojakso kehittää media-alan viestintäkanavien tuntemusta sekä suunnittelu-, ryhmätyöskentely- ja presentointitaitoja.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan opintojakson alkaessa.

Opetusmenetelmät

Lähiopetuksessa luentoja ja harjoituksia tehtäväperustaisesti ja vuorovaikutuksellisesti, tiimityöskentelyä ja itsenäisiä harjoituksia

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

ei tenttiä

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

tiimityöskentely, vertaisoppiminen, interaktiiviset luennot ja harjoitukset, työelämälähtöisyys

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

tiedonhankintaa ja presentaatioita, ideointi- ja suunnitteluharjoituksia pienryhmissä ja itsenäisesti,

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen ja harjoituksiin, tiimityöskentelyn ja itsenäisten tehtävien analyyttinen ja luova ote

Hylätty (0)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Media-alan koulutuksen arviointikehikon mukaisesti

Siirry alkuun