Ammattijulkaisu (5 op)
Toteutuksen tunnus: KH00CT42-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.12.2024 - 31.12.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2025 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Yrittäjyys ja myynti
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 30
- Opettajat
- Ritva Hyttinen
- Ryhmät
-
DKITIS24Kirjasto- ja tietopalvelualan korkeakouludiplomi
- Opintojakso
- KH00CT42
Toteutuksella on 4 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 12 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 30.01.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Ammattijulkaisu KH00CT42-3001 |
Teams
|
To 13.02.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Ammattijulkaisu KH00CT42-3001 |
LEM_A313
Teoriatila
|
Pe 28.03.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Ammattijulkaisu KH00CT42-3001 |
Teams
|
Pe 09.05.2025 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Ammattijulkaisu KH00CT42-3001 |
Teams
|
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Opintojakso keskittyy asiantuntija-artikkelin suunnitteluun, kirjoittamiseen, arviointiin ja julkaisemiseen. Opintojakso alkaa to 31.1.2025 ja päättyy 15.5.2025.
Opintojaksu koostuu
Neljästä yhteisestä tapaamisesta
- to 30.1. Teams-verkkotapaaminen (13-16)
- to 13.2. lähitapaaminen LEM A313 kampuksella (13-16)
- pe 28.3. Teams-verkkotapaaminen (9.15-12)
- pe 9.5. Teams-verkkotapaaminen (klo 13-16)
Neljästä itsenäisestä oppimistehtävästä
Vertaispalautteesta
Opetusmenetelmät
Opintojakso pohjautuu innovaatiopedagogiikan mukaiseen opiskelijalähtöiseen oppimisajatteluun, jossa opiskelija on aktiivinen oppija yhtälailla yksilönä kuin ryhmän jäsenenä. Hän ottaa vastuun omasta edistymisestäään ja oppimisestaan.
Opintojaksolla hyödynnetään osallistavia menetelmiä, jotka edellyttävät opiskelijalta aktiivista osallistumista yhteisiin keskusteluihin, tuotosten jakamiseen ja arviointiin sekä oppimisprosessin edistämiseen.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson laajuus on 5 opintopistettä, mikä laskennallisesti vastaa 135 tuntia oppimistyötä, joka koostuu
> yhteisistä tapaamisista
> Itsenäisistä oppimistehtävistä
> vertaisarvioinnista