Peliohjelmointi / SYKSY 2025 (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-10118-CO00FQ64-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
07.04.2025 - 18.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
-
01.09.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Korkeakoulu
- Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 50
- Opintojakso
- C-10118-CO00FQ64
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Osaamistavoitteet
Opintojakson tavoitteena on tutustua peliohjelmointiin ja Unity-pelimoottoriin hieman laajemmin ja toteuttaa Unity -pelimoottorin avulla ensisijaisesti 3D-pelejä ja erilaisten 3D-kohteiden pelillistämisiä.
Sisältö
• Tarvittaessa Unity-pelimoottorin ja C#-ohjelmointikielen kertausta • 3D-peliohjelmointi Unity-pelimoottorilla • Hieman pelillistämisestä
Oppimateriaalit
Opintojako perustuu opettajan tekemään kirjalliseen materiaaliin, sekä opetusvideoihin. Ulkopuolista materiaalia ei välttämättä tarvita.
Opetusmenetelmät
Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille. • Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä. • Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
• Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä. • Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 opintopistettä vastaa n. 135 tuntia opiskeljijan työtä.