Siirry suoraan sisältöön

International Business and CulturesLaajuus (5 op)

Tunnus: 5091173

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life. The student can work in International Business environment.

Sisältö

- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business

Ilmoittautumisaika

03.08.2024 - 01.09.2024

Ajoitus

02.09.2024 - 15.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Tuotantotalouden koulutus
Opettaja
  • Annika Karppelin
Ryhmät
  • LIPATMODGlobalInternationalBusiness
    MOD Global International Business
  • ExcLIPAT24
    ExcLIPAT24
  • PTUTAS22LOG
    Tuta hankinta ja logistiikka

Tavoitteet

The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life. The student can work in International Business environment.

Sisältö

- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business

Aika ja paikka

Sepänkatu Syksy 2018, 1 kerta viikossa

Oppimateriaalit

Osaa materiaaleista Lewisilta löytyy myös suomeksi.

Opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan opiskelijalähtöisesti Innopedan menetelmiä käyttäen.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Harjoitustehtävissä ja luennoilla on kiinteä kytkentä työelämään.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä, ei uusintaa eikä korotusmahdollisuutta.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Innopeda, Learning By Doing. Flipped learning - students prepare interesting topics and share their findings.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaista suoritusta.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 ects, 133 hours of student´s work

Sisällön jaksotus

Teemat: Kansainvälinen liiketoiminta, kulttuurien teorioita sekä luottamuksen syntyminen
Lisäksi opiskelijat valitsevat teemoja ensimmäisellä tunnilla (esim. international negotiations, Do's &don'ts in international business, sales negotiation etc.)

Viestintäkanava ja lisätietoja

Tenttiä ei ole, mikä tarkoittaa ettei ole korotusmahdollisuutta. Opintojakso tulee suorittaa uudelleen tai suorittaa vastaava toinen opintojakso.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

See English version of Curriculum.

Ilmoittautumisaika

02.08.2023 - 31.08.2023

Ajoitus

01.09.2023 - 28.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Tuotantotalouden koulutus
Opettaja
  • Annika Karppelin
Ryhmät
  • PTUTAS21B
    PTUTAS21B
  • PTUTAS21A
    PTUTAS21A
  • LIPATMODGlobalInternationalBusiness
    MOD Global International Business

Tavoitteet

The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life. The student can work in International Business environment.

Sisältö

- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business

Aika ja paikka

Sepänkatu Syksy 2018, 1 kerta viikossa

Oppimateriaalit

Osaa materiaaleista Lewisilta löytyy myös suomeksi.

Opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan opiskelijalähtöisesti Innopedan menetelmiä käyttäen.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Harjoitustehtävissä ja luennoilla on kiinteä kytkentä työelämään.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä, ei uusintaa eikä korotusmahdollisuutta.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Innopeda, Learning By Doing.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaista suoritusta.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 ects, 133 hours of student´s work

Sisällön jaksotus

Teemat: Kansainvälinen liiketoiminta, kulttuurien teorioita sekä luottamuksen syntyminen
Lisäksi opiskelijat valitsevat teemoja ensimmäisellä tunnilla (esim. international negotiations, Do's &don'ts in international business, sales negotiation etc.)

Viestintäkanava ja lisätietoja

Tenttiä ei ole, mikä tarkoittaa ettei ole korotusmahdollisuutta. Opintojakso tulee suorittaa uudelleen.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

See English version of Curriculum.

Ilmoittautumisaika

02.07.2022 - 16.09.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tekniikka ja liiketoiminta

Toimipiste

Kupittaan kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Annika Karppelin
  • Marjo Kumpula
Ryhmät
  • PTUTAS19A
    PTUTAS19A
  • PTUTAS19B
    PTUTAS19B
  • PTUTAS20A
    PTUTAS20A
  • LIPATMODGlobalInternationalBusiness
    MOD Global International Business
  • PTUTAS20B
    PTUTAS20B

Tavoitteet

The aim is to increase the students' awareness of the content and significance of selling and marketing communications in general in international business and prepare them for an understanding of the concept of the international marketing mix. A further aim is to make the students understand cultural differences and customer behaviour in international business life. The student can work in International Business environment.

Sisältö

- Elements of international marketing mix
- International marketing communications and selling
- Understanding cultural differences in international business

Aika ja paikka

Sepänkatu Syksy 2018, 1 kerta viikossa

Oppimateriaalit

Osaa materiaaleista Lewisilta löytyy myös suomeksi.

Opetusmenetelmät

Opintojakso toteutetaan opiskelijalähtöisesti Innopedan menetelmiä käyttäen.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Harjoitustehtävissä ja luennoilla on kiinteä kytkentä työelämään.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä, ei uusintaa eikä korotusmahdollisuutta.

Pedagogiset toimintatavat ja kestävä kehitys

Innopeda, Learning By Doing.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaista suoritusta.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 ects, 133 hours of student´s work

Sisällön jaksotus

Teemat: Kansainvälinen liiketoiminta, kulttuurien teorioita sekä luottamuksen syntyminen
Lisäksi opiskelijat valitsevat teemoja ensimmäisellä tunnilla (esim. international negotiations, Do's &don'ts in international business, sales negotiation etc.)

Viestintäkanava ja lisätietoja

Tenttiä ei ole, mikä tarkoittaa ettei ole korotusmahdollisuutta. Opintojakso tulee suorittaa uudelleen.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

See English version of Curriculum.