Skip to main content

Marketing Law and Labour LawLaajuus (5 cr)

Course unit code: 3101260

General information


Credits
5 cr

Objective

Opiskelijalle kehittyy mahdollisimman kattava asiantuntemus markkinointiin liittyvästä juridiikasta siten, että hänellä on valmius soveltaa oppimaansa ottamalla huomioon tapauskohtaisesti markkinointia koskeva sääntely tulevia työtehtäviä hoitaessaan. Markkinointioikeuteen kuuluu myös kilpailunrajoituksia koskeva sääntely, johon opiskelija perehtyy siten että osaa arvioida sen asettamat rajoitukset. Työoikeuden osalta opiskelija tuntee työsopimuksiin ja työehtosopimuksiin liittyvän sääntelyn niin, että kykenee työtehtävissään tarvittaessa ratkaisemaan työsuhteisiin liittyviä kysymyksiä.

Content

- markkinoinnin yleinen sääntely- kotimyynti ja etämyynti
-eri aloja koskeva erityissääntely
-kilpailuoikeus
- työoikeus

Go back to top of page