Siirry suoraan sisältöön

Dance teachers professional growth 2 (1 cr)

Code: KU00CJ82-3001

General information


Enrollment
02.07.2023 - 30.09.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
05.09.2023 - 02.06.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Linnankatu Arts Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
9 - 9
Degree programmes
Degree Programme in Performing Arts, Dance Teacher
Teachers
Katja Korpi
Groups
PTANSS22
Tanssinopettaja syksy 22
Course
KU00CJ82
No reservations found for realization KU00CJ82-3001!

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

Ammatillisen kasvun tukeminen, osallistuminen AMK:n lukuvuoden avajaisiin, sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin osallistuminen, opiskelijabarometriin vastaaminen, hops-keskustelut, 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville.

Lähiopetuksen teemoina mm.
- työelämätaidot
- ammatti-identiteetti
- motivaatio ja sen merkitys
- ryhmäprosessit ja minä ryhmän jäsenenä
- vastuullinen työkäyttäytyminen ja eettiset periaatteet omassa toiminnassa
- kansainvälisyys
- ryhmätyö-, palaute- ja arviointitaidot

Ajoitus: Opintojen 2.lukuvuosi, lähiopetus annetun työohjelman mukaan.

Objective

The student learns to evaluate and develop his/her study skills and professional competence.
Course targets
Higher education study skills
- The student can plan his/her studies and recognise development needs in his/her study skills and time management

- The student can study in different learning environments

- The student can evaluate his/her actions in higher education studies and in developing as an expert

- The student gives feedback through the student barometre questionnaire

ISP
- Based on the curriculum, the student can update his/her individual study plan

Content

Higher education study skills
- Inner entrepreneurship and goal-orientation

- teamwork skills

- keeping to a schedule

- giving and receiving feedback

- Innovation pedagogy

- classroom studies

- online learning environments

- working life oriented learning environments

- broaching a subject and getting help from different guidance actors

- developing into an expert

ISP
- competence paths

- practical training (the important of the practical training place in career planning, applying for a training place, evaluation of the realization)

- working life skills

- strengthening the professional identity

- the significance of career planning

- development discussion

- internationality as a part of the studies

Teaching methods

Lähioppiminen, keskustelut, oppimispäiväkirja, oppimistehtävät, vierailut, vertaispalautteet, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen.

Pedagogic approaches and sustainable development

Lähiopetus, itsenäinen työskentely, oppimistehtävät, keskustelut, vierailut, seminaari, digioppiminen.

Student workload

27h opiskelijan työtä. Oppimistehtävät annetaan jakson aikana.

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja 4.vsk:n Sadonkorjuupäiville.

Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä ja/tai Sadonkurjuupäiville ei ole osallistuttu.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen 3.vsk:n nykytanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja 4.vsk:n Sadonkorjuupäiville.

Siirry alkuun