Esimiestyön tai vaativan asiakastyön harjoitteluLaajuus (10 op)
Opintojakson tunnus: 7081191
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 10 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija
- ymmärtää harjoittelupaikan perustehtävän ja merkityksen osana palvelujärjestelmää
- ymmärtää yhteyden asiakasryhmän tarpeiden ja työyhteisön osaamisen kehittämisen välillä
- hahmottaa moniammatillisen työskentelyn kokonaisuuden
- osaa toimia vastuullisesti sosiaali- ja kasvatusalan ohjaus-, neuvonta- tai johtamistehtävissä
- tunnistaa työhyvinvoinnin ja työturvallisuuden merkityksen vaativassa asiakastyössä
- opettelee käyttämään alan erilaisia tietojärjestelmiä käytännön työtilanteissa
- osaa hyödyntää vaativan asiakastyön / lähijohtamisen teemoihin liittyvää kirjallisuutta omassa toiminnassaan ja oman toiminnan tarkastelussa.
Sisältö
- harjoittelu työpaikalla
- harjoitteluun liittyvät oppimistehtävät