•   Higher Education Studies and Working Life Skills 4 1002357-3260 05.09.2022-31.05.2023  1 credits  (PTANSS20) +-
    Competence objectives of study unit
    The student can act in different learning environments and develop his/her professional competence.
    Developing working life skills – towards working life
    - The student can apply what he/she has learned in a work environment

    - The student gives feedback through the student barometre questionnaire

    ISP
    - The student creates an employment and career plan
    Content of study unit
    Deepening the working life and study skills

    - RDI/cooperatives as a part of studies



    - Individual study skills



    - inner entrepreneurship



    - thesis



    - working life skills



    - development discussion



    - competence paths



    - practical training



    - cooperation with companies



    - updating the ISP



    - internationalisation (exchange studies, practical training abroad, internationalisation at home)

    Teacher(s) in charge

    Katja Korpi

    Learning methods

    Lähioppiminen, keskustelut, pienryhmätyöt, itsenäinen työskentely, oppimistehtävät, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen. (not translated)

    Objects, timing and methods of assessment

    Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 4.vuosikurssin jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville. (not translated)

    Teaching language

    Finnish

    Timing

    05.09.2022 - 31.05.2023

    Enrollment date range

    01.06.2022 - 30.09.2022

    Group(s)
    • PTANSS20
    Seats

    7 - 7

    Responsible unit

    Arts Academy

    Teachers and responsibilities

    Opettaja: Katja Korpi (not translated)

    Degree Programme(s)

    Degree Programme in Performing Arts

    Assessment scale

    Hyväksytty/Hylätty

    Pedagogic approaches

    Lähiopetus, keskustelut, tehtäväperustaisuus, pienryhmätyöt, itsenäinen työskentely, digioppiminen. (not translated)

    Student's schedule and workload

    27h opiskelijan työtä.

    Esitelmät, esseet, tehtävät. Tarkempi ohjeistus annetaan jakson aikana. (not translated)

    Content scheduling

    Ammatillisen kasvun tukeminen, sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin osallistuminen, opiskelijabarometriin vastaaminen, HOPS-keskustelut, 4.vsk:n jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville osallistuminen.
    Lähiopetuksen teemoina mm.
    - erilaiset urapolut ja tanssialan ammattilaisen monipuoliset työllistymismahdollisuudet
    - omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden arviointi ja kehittäminen
    - hyvinvointi ja itsereflektio
    - työelämätaidot
    - elinikäinen oppiminen

    Ajoitus: 3.opintovuosi, opetus annetun työohjelman mukaan. (not translated)

    Assessment criteria
    Approved / Failed

    Hyväksytty
    Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin. Osallistuminen tanssinopettajakoulutuksen 4.vuosikurssin jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville.

    Hylätty
    Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä ja/tai jazztanssin opetusharjoittelun palautekeskusteluun ja Sadonkorjuupäiville ei ole osallistuttu. (not translated)