Skip to main content

Higher Education Studies and Working Life Skills 5 (1 cr)

Code: 1002358-3244

General information


Enrollment
13.06.2023 - 30.09.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.09.2023 - 02.06.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
1 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Arts Academy
Campus
Linnankatu Arts Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
6 - 6
Degree programmes
Degree Programme in Performing Arts, Dance Teacher
Teachers
Heidi Alppirinne
Katja Korpi
Course
1002358
No reservations found for realization 1002358-3244!

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Content scheduling

Ammatillisen kasvun tukeminen, osallistuminen sektorin (Taideakatemian) lukukauden avajaisiin ja yhteisiin tilaisuuksiin, opiskelijabarometriin vastaaminen, HOPS-keskustelut.

Lähiopetuksen teemoina mm.
- henkilökohtaisen oppimissuunnitelman (HOPS) yhteenveto
- oman oppimisen arviointi ja jatkokehittäminen, omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden arviointi ja jatkokehittäminen, portfolion esittely
- PTANSS20 ryhmän jäähyväiset
Ajoitus: syksy 2023 - kevät 2024

Objective

The student can create a plan to complete the studies and prepare him/herself for situations in job-hunting.
Developing working life skills – towards working life
- The student can apply what he/she has learned in a work environment

- The student gives feedback through the student barometre questionnaire

ISP
- The student creates an employment and career plan

Content

Developing working life skills – towards working life
- training the use of innovative methods

- RDI/cooperatives/working life as a part of studies

- thesis as a part of studies and career planning

- entrepreneurship
- practical training
- working life skills

- cooperation with companies
ISP
- development discussion

- the graduation process

- opportunities for postgraduate studies

Teaching methods

Lähioppiminen, keskustelut, digioppiminen, portfoliotyöskentely, hops-keskustelut ja hopsin päivittäminen.

Pedagogic approaches and sustainable development

Lähiopetus, keskustelut, digioppiminen, tehtäväperustaisuus.

Student workload

27h opiskelijan työtä.
Opiskelijabarometriin vastaaminen. Muut oppimistehtävät annetaan jakson aikana.

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty
Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Osallistuminen hops-keskusteluihin.

Hylätty
Tehtävät ovat jääneet tekemättä tai eivät vastaa tehtävänantoja. Poissaoloja lähiopetuksesta enemmän kuin 20%. Henkilökohtaiset hops-keskustelut käymättä.

Evaluation methods and criteria

Aktiivinen osallistuminen kontaktiopetukseen, motivoituneisuus ja tavoitteellisuus opiskelussa, annettujen tehtävien tekeminen vastuullisella asenteella määräajassa ja vaaditussa laajuudessa, aktiivinen osallistuminen ryhmäkeskusteluihin. Portfolio ja portfolion esittely. Osallistuminen hops-keskusteluihin.

Go back to top of page